Gjest Erfaren Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Vi er to voksene personer i midten av 20-årene. Vi har tatt en øl sammen og jeg føler det var god kjemi. Men det virker som (han har ikke sagt noe om dette) at han aldri har hatt en kjæreste før. Det er heller ingen tegn til noe kjærestebilder på facebook. Han er en veldig reservert, men tiltrekkende mann. Veit ikke om han er jomfru. Han er ikke en jofru-type (om de finnes) så han har kanskje hatt mange ONS eller knullekopis. Til nå har han vært veldig passiv og sjernert (ser meg ikke i ønene, men på meg når jeg "ikke ser"). Hvordan tenker dere at jeg burde gå fram?
Gjest Erfaren Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Du tror ikke han vil føle at det er påtrengende? Hvis han ikke har hatt kjæreste enda er det nok en grunn, tenker jeg. Muligens at han ikke vil binde seg?
vidvandre Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Du tror ikke han vil føle at det er påtrengende? Hvis han ikke har hatt kjæreste enda er det nok en grunn, tenker jeg. Muligens at han ikke vil binde seg? Vel, føl deg fram litt først, da Er litt tynt grunnlag til å si noe definitivt, men om han er sjenert og uerfaren, og du usjenert og erfaren så kan det ta tid før han kommer med et utspill på den fronten. Men hvordan møttes dere? Noen felles venner du kan fritte ut/få med på laget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå