Gjest Jobb Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Jeg jobber veldig tett i team med to stykker på jobben. Han ene har bursdag neste mandag. Burde jeg gi ham en gave eller si gratulerer med dagen eller burde jeg ikke nevne det? VI tre har tatt en øl to-tre ganger, men er ikke venner, bare kolegaer.
Gjest TS Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Men blir ikke det litt val vennskaplig og uproffesjonelt? Dessuten har han ikke fortalt at han har bursdag, noen andre fortalte meg det.
Gjest Feline. Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Men blir ikke det litt val vennskaplig og uproffesjonelt? Dessuten har han ikke fortalt at han har bursdag, noen andre fortalte meg det. Da blir han ekstra overrasket om du baker kake:D Man må da vel kunne gratulere kollegaer med dagen??
Paibunn Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Jeg hadde i alle fall blitt glad om en kollega gjorde noe sånt på min bursdag
Glynis Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 (endret) Du synes det å bake en kake er for vennskapelig, men ikke det å gi en personlig gave? Uenig. Endret 4. februar 2010 av Glynis
Gjest TS Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 Hmmm... Han er en veldig innesluttet mann, jeg gjetter på at han har litt sosial fobi. Tror kanskje dette kan virke stressende på ham? Tenker å ikke nevne det i det hele tatt.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. februar 2010 #8 Skrevet 4. februar 2010 Du må da kunne gratulere din kollega uten at det blir tatt ille opp? På min jobb pleier vi å overraske med kake, kort og kanskje noen ballonger. Det er bare hyggelig synes jeg :-)
Gjest TS Skrevet 4. februar 2010 #9 Skrevet 4. februar 2010 Hmm... Jo, jeg ville syntes det var hyggelig. Men et problem: han har trodd jeg var forelsket i meg. Haha. Han sa faktisk en dag: "Jeg vet du liker meg, men jeg har ikke følelser for deg". Ganske pinlig. Har aldri blitt skikkelig oppklart. Tror kanskje han tenker at jeg baker kake for å "få ham". Haha. Resultatet blir kanskje forvridd når menn prøver å tolke oss damer
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #10 Skrevet 4. februar 2010 Jeg ville holdt meg til å gratulere med dagen. Ingen kake, gaver el.l. Iallefall med historien du presenterer her i siste innlegg *haha*
Glynis Skrevet 4. februar 2010 #11 Skrevet 4. februar 2010 Tips: Gi all relevant informasjon i første innlegg, i stedet for å komme med det etter hvert. Det gjør tilværelsen lettere for oss alle.
2010slankeren Skrevet 4. februar 2010 #12 Skrevet 4. februar 2010 Tips: Gi all relevant informasjon i første innlegg, i stedet for å komme med det etter hvert. Det gjør tilværelsen lettere for oss alle. Hehe, helt enig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå