Mir Skrevet 4. februar 2010 #1 Del Skrevet 4. februar 2010 Usikker på hvor denne skulle. Noen som har noen bra tips/sider hvor jeg kan se noen forslag på hvordan man kan sminke seg slik at man ser litt halvveis kinesisk ut ? Har googlet litt men fant ikke noe særlig hjelpsomt. Karneval er det ikke ofte, må jo ha en gjennomført stil =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelilje Skrevet 4. februar 2010 #2 Del Skrevet 4. februar 2010 Usikker på hvor denne skulle. Noen som har noen bra tips/sider hvor jeg kan se noen forslag på hvordan man kan sminke seg slik at man ser litt halvveis kinesisk ut ? Har googlet litt men fant ikke noe særlig hjelpsomt. Karneval er det ikke ofte, må jo ha en gjennomført stil =) Hm, litt kinesisk? Eneste rådet jeg kan gi deg som jeg kommer på i farten er å bruke en eyeliner. Hvis du tegner den i indre krok med en liten spiss, altså forlenger indre øyekrok. (dårlig forklaring!), og så gjør det samme i ytre, men drar den litt opp i en cateye. Jeg syns kanskje også det kunne vært fint å laget en slags smokey eye ut av det. Og duset godt ut i ytre krok. Litt sånn Men enda mer dramatisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mir Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 4. februar 2010 Hei takk for svar =) Ja, det ser ut til at det er eyeliner-tips de fleste kommer med! Skjønner hva du mener med videoen, får sette av litt tid og prøve meg frem, er nok ikke gjort på 2 minutter det der : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelilje Skrevet 4. februar 2010 #4 Del Skrevet 4. februar 2010 Hei takk for svar =) Ja, det ser ut til at det er eyeliner-tips de fleste kommer med! Skjønner hva du mener med videoen, får sette av litt tid og prøve meg frem, er nok ikke gjort på 2 minutter det der : ) Easy piecey japanese Lykke til hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchkin Skrevet 4. februar 2010 #5 Del Skrevet 4. februar 2010 Prøv å søke litt på youtube. Kandee Johnson har reddet meg mange ganger, både når det gjelder karneval og andre små-triks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ihearttom Skrevet 4. februar 2010 #6 Del Skrevet 4. februar 2010 Slik som Avril Lavigne gjør på dette bildet fungerer jo, og er vel 'dramatisk' nok Kombinasjon av sort eyeliner, mørk øyenskygge og lys øyenskygge innerst i øyekroken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå