Diva Skrevet 3. september 2003 #1 Del Skrevet 3. september 2003 Har jeg tatt opp akkurat dette før, vennligst tilgi meg. Jeg har nå store planer om å ta navlepiercing igjen. Hadde sist for tre års tid siden og den vokste dessverre ut. Såvidt jeg vet så er det ikke lurt å ta en ny i samme arret, så jeg vil prøve å ta piercingen nedenfor i stedet. Dvs. slik at den blir satt i hudfolden under navlen. Det går an å gjøre dette, men jeg fikk vite at pierceren vurderer dette selv etter kroppens anatomi. Så kommer spørsmålet : Har noen her tatt piercing i nedre hudfold ? Hva er dine erfaringer ? Hva slags piercngsmykker bruker / brukte du ? Jeg liker ikke å gå med ring, og piercingstudioet her i byen gir barbell eller ring - fritt valg - når piercing settes. Har sett utrolig mange flotte barbeller / navelsmykker, men pga formen så lurer jeg virkelig på om de passer denne slags piercing. Synepunkter eller erfaringer ? Go`natt og på forhånd tusen takk for hjelp :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 4. september 2003 #2 Del Skrevet 4. september 2003 Piercingstudioet jeg har benyttet "nektet" å bruke annet annet enn ring i navlen først ettersom det var lettere å holde rent enn barbell. Når piercingen var grodd var det selvfølgelig hips om happ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 4. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 4. september 2003 Opplevde det da jeg først tok piercng i navlen sist. Men studioet her jeg bor nå, anbefaler faktisk barbell i begynnelsen. Så lenge man er nøye på stell og rens, så går det nok bra. Det å ha barbell skaper jo faktisk mindre friksjon i "såret" enn ringen. Har jeg erfart selv iallefall. Ikke hørt om noen som har hatt piercing nede altså ? D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå