Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Jeg skal kjøpe meg ny mobil og har brukt kjempelang tid på å finne "den rette". Nå når jeg endelig har bestemt meg ser jeg at mobilen er en såkalt strålings-versting. I norge er en SAR-verdi opp mot 2 tillatt. Til sammenligning har USA satt en grense på 0,8, og Australia en grense på 1,6. Jeg leser på nettet at Norge har for høy tillatt verdi og at mobilen man velger burde ha en SAR-verdi under 1. Telefonen jeg har kikket på har 1,54 Ville dere kjøpt den uansett, eller burde jeg finne en annen?
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Skrev feil. Både USA og Australia opererer med øverste tillatte grense på 0,8. Og telefonen jeg har sett på har en verdi på 1,57. Burde jeg være bevisst på dette og heller velge en annen tlf? Hva ville du gjort? Ser at IPHONE som jeg også har lyst på, har en mye verre plassering på lista med sine 0,87
Zzyzx Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Jeg tenker ikke spesielt over det. Handsfree er tingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå