Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 17 år og har lyst til å be ut en gutt jeg trener tennis med. Han er kanskje 19 år? Jeg er veldig forelsket i ham og vil gjerne finne på noe med ham utenfor treninga. Broblem: neste tirsdag er bursdagen hans (jeg veit siden jeg har han på facebook), er det ok å be ham med på noe når det er bursdagen hans? Jeg mener ikke at vi må finne på noe den dagen, men tenker å spørre ham om han kunne tenke seg å finne på noe med meg utenfor treing en dag. Hva tenker dere?

Forresten: kan hende han blir litt overraske. Jeg er supersnill mot ham og vi ser intenst på hverandre en gang i blandt, men ikke så mye mer enn det heller :P

Vi sees neste tirsdag på trening, men ønsker svar fortest mulig, siden jeg drar på fjellet i helga. Takk for svar på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil ingen svare? 25 har lest, men ingen vil svare :(

Skrevet

hadde ikke invitert han ut på bursdagen. Vent til en annen dag, enten før eller etter..

Skrevet

Ok, får kanskje vente til neste treing, enten neste fredag eller tirsdagen etter... Tusen, tusen takk for svar!

Skrevet

Veit dere hva, jeg tror jeg prøver meg på ham på tisdag (bursdagen hans) alikevel! Vil så gjærne bli sammen med ham

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...