Gjest Girly Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Jeg er 17 år og har lyst til å be ut en gutt jeg trener tennis med. Han er kanskje 19 år? Jeg er veldig forelsket i ham og vil gjerne finne på noe med ham utenfor treninga. Broblem: neste tirsdag er bursdagen hans (jeg veit siden jeg har han på facebook), er det ok å be ham med på noe når det er bursdagen hans? Jeg mener ikke at vi må finne på noe den dagen, men tenker å spørre ham om han kunne tenke seg å finne på noe med meg utenfor treing en dag. Hva tenker dere? Forresten: kan hende han blir litt overraske. Jeg er supersnill mot ham og vi ser intenst på hverandre en gang i blandt, men ikke så mye mer enn det heller Vi sees neste tirsdag på trening, men ønsker svar fortest mulig, siden jeg drar på fjellet i helga. Takk for svar på forhånd!
Gjest TS Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Hvorfor vil ingen svare? 25 har lest, men ingen vil svare
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 hadde ikke invitert han ut på bursdagen. Vent til en annen dag, enten før eller etter..
Gjest TS Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Ok, får kanskje vente til neste treing, enten neste fredag eller tirsdagen etter... Tusen, tusen takk for svar!
Gjest TS Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Veit dere hva, jeg tror jeg prøver meg på ham på tisdag (bursdagen hans) alikevel! Vil så gjærne bli sammen med ham
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå