Duddern Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 (endret) Hei. Jeg og en vennegjeng tenker å dra til Golden Sands til sommeren. Vi ønsker et sted hvor vi kan slappe av, samtidig som det har et bra uteliv om kveldene. Noen som har noen erfaringer fra Golden Sands? Eller som har noen steder å anbefale? Endret 4. februar 2010 av Duddern
Gjest gjest_ Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Hei. Jeg og en vennegjeng tenker å dra til Golden Sands til sommeren. Vi ønsker et sted hvor vi kan slappe av, samtidig som det har et bra uteliv om kveldene. Noen som har noen erfaringer fra Golden Sands? Eller som har noen steder å anbefale? Har vært i Bulgaria (Sunny beach) én gang - og det var første og siste gang for å si det sånn....
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Hjelper kansje å spør noen på dette syden nettsamfunnet: SkalTil.no - Syden
beccy Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Jeg og min samboer var der sommer 2008. Vi synes det var et fint sted. Billig mat og drikke og greit uteliv på kveldene. Greit å greit, det var bra, så lenge man ikke gikk på de skandinaviske utestedene. Ellers så var det noen fine og litt mer ordentlige utesteder der. Anbefaler en dagstur inn til Varna, og på et kjøpesenter der hvis dere vil ha shopping. Strendene var helt grei, men se opp for store bølger. Kan bli litt heftig innimellom. Folkene der er hyggelig og søte. Vi trivdes veldig og kunne nok tenkt oss å dra ned dit igjen en gang helt annerledes enn Sunny Beach tror jeg da. Men nå er det jo 2 år siden vi var der, mye kan ha blitt forandret.
Asteria Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Jeg var der for ca 3 år siden sammen med kjæresten, og jeg synes det var ganske bra.. Det var fine strender og mye man kan finne på.. Strandaktiviteter, masse barer og muligheter for å reise inn til Varna by.. Jeg var der i 3 uker og fikk mye ut av reisen.. Er også massasje på stranda (ihvertfall da jeg var der)...Deilig Absolutt et sted jeg kunne reist tilbake til..
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Eg og en venninde var der i fjor, vi likte oss veldig godt. Fin strand og bra uteliv. Anbefaler også å ta ein tur til Varna, for shopping. Kommer nok til å reise tilbake dit
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. mai 2010 #8 Skrevet 15. mai 2010 Hei. Jeg og en vennegjeng tenker å dra til Golden Sands til sommeren. Vi ønsker et sted hvor vi kan slappe av, samtidig som det har et bra uteliv om kveldene. Noen som har noen erfaringer fra Golden Sands? Eller som har noen steder å anbefale? Hei. jeg google`et litt om gloden sands og kom over ditt innslag og og så at du ikke hadde fått noe svar. Jeg har vert det 4 ganger på 2 år. skal ned dit igjen i år :-) i fjor hadde jeg med min sønn som da var 10 mnd. Det er en rolig plass på dagen og en del liv på kveldene. Det er ikke overdrevet mye festing men lit ter det jo altid :-) har dere bestilt tur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå