Gå til innhold

bleier

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har alltid trodd first price er de billigste, men så er jo de eskene med to pampers pakker også ganske billige,koster vell rundt 70 kroner, men husker ikke hvor mange som er oppi?

Husker heller ikke hvor mye first price pakka koster?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strengt tatt er det vel tøybleier (brettebleier) som er billigst.

Husker ikke hva prisene på de forskjellige er, men vet at forskjellene mellom butikker er enormt stor. Gå på Kiwi!!

Skrevet

På kiwi har de jo bleieavtalen sånn at du får hver fjerde pakke gratis, men jeg husker ikke helt hvor mye hver enkelt pakke koster, 30-40 kr kanskje? Lurer på om det ikke varierer fra størrelse til størrelse, nyfødtbleiene kostet ihvertfall ikke mer enn 25 men det er vel bare for å få foreldrene på kroken så tidlig som mulig ;)

(og det heter hvilke, ikke hvem :gjeiper: beklager men jeg blir litt sprø av akkurat den setningsfeilen :ler: )

Gjest Gjest_dina_*
Skrevet

Nå er det hver 5. pakke som er gratis på Kiwi. Tror endringen skjedde ved årsskiftet. Vi bruker Pampers og kjöper det enten på Rema (de store boksene) eller på Rimi (der er det hver 4. som er gratis enda såvidt jeg vet). På Rimi koster en pakke nr. 4 kr. 79,-.

Gjest Gjest B
Skrevet

Vi bruker Landlord sine bleier, som er å få kjøpt på Rema og Kiwi. De har billigste stk.pris vi har sett + at de er svanemerket og dermed er bedre for både babyen og miljøet :)

Skrevet
Nå er det hver 5. pakke som er gratis på Kiwi. Tror endringen skjedde ved årsskiftet. Vi bruker Pampers og kjöper det enten på Rema (de store boksene) eller på Rimi (der er det hver 4. som er gratis enda såvidt jeg vet). På Rimi koster en pakke nr. 4 kr. 79,-.

Fortsatt hver fjerde, ifølge Kiwi selv.

http://www.kiwi.no/page.html?catid=3&s...amp;undercat=19

Skrevet

Landlord er de aller billigste jeg har funnet. Kr. 32,90 for en stor pakke, omtrent dobbel så stor som Pampers og Libero, så selv med topakksystemet til Libero og Pampers, tviler jeg på at noen slår den prisen.

Gjest Gjest_Siren_*
Skrevet
Landlord er de aller billigste jeg har funnet. Kr. 32,90 for en stor pakke, omtrent dobbel så stor som Pampers og Libero, så selv med topakksystemet til Libero og Pampers, tviler jeg på at noen slår den prisen.

Til dere som bruker Pampers Activ Fit, så kan jeg opplyse om at COOP OBS selger 3-pakkning av denne billig. Husker ikke helt prisen, men mener å ha regnet ut at den er enda billigere pr. bleie enn 2-pakkningen til Rema 1000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...