Gå til innhold

Har dere sett Partydronninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle starte denne tråden fordi i går så jeg på det og jeg syns det var veldig morro.

De var visst fra Australia disse jentene og de var helt håpløse. Får helt fnatt av å se på dem. Makan til ufine jenter asså. Hehe, men det er vel det som gjør programmet morsomt. Og en annen vittig ting er at det er bare en av de lærerne som ser ut som en Lady for å si det sånn. :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! :nigo:

Jeg elsker det! Har vondt for å tro at disse jentene ikke er skuespillere da... :sjenert: Men på en annen side så minner flere av dem meg om folk jeg kjenner :fnise:

Skrevet

Jeg liker Partydronninger men vær litt obs. på at flere av jentene som er med sliter med store prsonlige problemer. Det kommer frem litt av hvert etterhvert som serien skrider frem. Noen er bent frem alkoholikere, noen er barnehjemsbarn, noen ble tatt fra foreldrene som låste de inn i en campingvogn, noen sliter etter abort, noen har rømt fra fosterhjem mm.

Denlags oppførsel kommer som oftest av noe. Elendig selvtillit er vel felles for alle deltagerne og endel har foreldre som aldri skulle vært foreldre.

Skrevet

Veldig artig serie!

Mange av seriene på NRK3 er overraskende bra :)

Skrevet

Jeg har lyst til å være med i det programmet. Bare et problem. I am a good girl. :fnise:

Det skulle hatt en snill jente da. Da hadde det blitt drama fordi de slemme hadde vært sjalu på hun snille fordi hun ble veldig godt likt. Hehe... hmm kanskje jeg skal skrive en mail til de og spørre om de kan gjøre det neste gang.

Skrevet
Jeg har lyst til å være med i det programmet. Bare et problem. I am a good girl. :fnise:

Det skulle hatt en snill jente da. Da hadde det blitt drama fordi de slemme hadde vært sjalu på hun snille fordi hun ble veldig godt likt. Hehe... hmm kanskje jeg skal skrive en mail til de og spørre om de kan gjøre det neste gang.

Ja ellers så kunne de brutt henne ned så hun til slutt hadde blitt den verste av de alle "good girl gone bad", og til slutt hadde de alle slåtts seg sammen mot de små nazi gamle lærerdamene og kuppet skolen...

Gjør de en amerikansk versjon så spicer de den sikkert litt opp slik

Skrevet

Men hun rektoren? Hvis hun er Lady har hun ikke nok penger til å fikse de tendene sine da? Jeg mener ikke for å være slem, men det ser ut som om hun har pjåtet to tyggiser opp under lippen da. :skravle:

Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet
Men hun rektoren? Hvis hun er Lady har hun ikke nok penger til å fikse de tendene sine da? Jeg mener ikke for å være slem, men det ser ut som om hun har pjåtet to tyggiser opp under lippen da. :skravle:

Det har faktisk jeg tenkt på også. Ikke for å være stygg. Hun skal selfølgelig få lov til å ha slike tender om det er det hun vil, men jeg hadde fikset på dem.

Elsker partydronninger! Har hørt at det er skuespill, men jeg tror ikke på ryktene før jeg har bevis. :gjeiper:

Skrevet (endret)

Jeg syns det er et ganske underholdene program... :flau: Men syns nok at første sesongen var den morsomste.

Men somn noen nevner her; det virker som en del av jentene har ganske store problemer som ikke kan løses med noen uker med disiplin.

Endret av tommeline
Skrevet

Går vel på nrk3 på tirsdager kl. 21.40 eller noe. Ellers kan du se det på nett-tv. Underholdende serie ja, jeg kikker når jeg har tid.

Skrevet

Var kjempefornøyd med vinneren i går. Hun var nydelig, og fortjente tittelen :)

Skrevet

fik bare med meg siste episode. Kjipt. Digger slike. De er helt rå de damene som skal lære de opp...

• Liker 1
Skrevet
fik bare med meg siste episode. Kjipt. Digger slike. De er helt rå de damene som skal lære de opp...

Ja jeg hadde ikke turt å gått i mot de. :popcorn:

Skrevet

ikke jeg heller. Men jeg hadde ikke funnet meg i denne verden heller da. Det blir for merkelig og surralistisk. De skal jo hjem igjen til Australia. Som hva da? Mer bevisst? Okay greit det, men mye er ubrukbart for dem, tror jeg.

Bra tv da :danse:

Skrevet

Noen som vet når neste runde kommer? de har jo begynt reklame med amerikanske rebelldamer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...