Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Skal klippe meg etter en lang og hard spareperiode, og lurte på om noen har en bra frisør å anbefale i Tromsø?

Det må være en som er kreativ, flink til å se hvilken frisyre og farge man kler, og som klipper slik man blir enig om! (Altså en som ikke klipper for mye, som jeg har opplevd før...)

Gjerne en som er litt sprek og kan anbefale noe nytt og spennende!

Hehe, det var mange ønsker på en gang :fnise:

Men blir veldig glad for gode anbefalinger, her skal man bli ny :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Anbefaler Høst frisør, Linn som eier det er suuuuuperflink! Samme gjelder Maria. Er økologisk frisør så de bruker mye mindre kjemikalier i hårfargene! Blir alltid veldig fresh når jeg er der..

Skrevet

Goshamei :hjerte: eller Klipperiet.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Takk for svar, begge to: )

Klipperiet har jeg hatt dårlig erfaring med, men det jobber jo mange frisører der, har sikkert bare vært uheldig.

Skrevet

Jeg har veldig glatt hår, og fant ut at det var lurt å finne en frisør med samme hårtype, for da skjønner h*n i det minste hvilke problemstillinger som gjelder. :)

Benoni og Rosa har også veldig bra frisører.

Men som alltid: Det viktigste er nok at kommunikasjonen stemmer.

Gjest Damdidum
Skrevet

Gå til salong Carina på veitasenteret og spør etter Camilla. Da får du virkelig valutta for pengene. Hun samarbeider veldig godt, hører på hva du ønsker og kommer selv med forslag som hun syns du vil kle.

• 1 måned senere...
Skrevet

Skal klippe meg etter en lang og hard spareperiode, og lurte på om noen har en bra frisør å anbefale i Tromsø?

Det må være en som er kreativ, flink til å se hvilken frisyre og farge man kler, og som klipper slik man blir enig om! (Altså en som ikke klipper for mye, som jeg har opplevd før...)

Gjerne en som er litt sprek og kan anbefale noe nytt og spennende!

Hehe, det var mange ønsker på en gang :fnise:

Men blir veldig glad for gode anbefalinger, her skal man bli ny :)

Lenge siden nå, men jeg er veldig fornøyd med Karina på Benoni og Rosa. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...