Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #1 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvor ille er det å være en gutt på 21 som aldri har hatt dame? Ikke at jeg har giddi å prøvd å fått meg noen eller har noen planer om det i framtiden heller, men hvor unormalt er det? Føler nesten at jeg er alene om de i hele verden. Det plager meg ikke noe særlig, men jeg kan jo sikkert få lyst til å få meg kjæreste en gang i framtiden og da er det kanskje litt dumt å være 25+ og aldri hatt noe kjæresteerfaring...vet jo at kjerringer skyr sånt. Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 4. februar 2010 #2 Del Skrevet 4. februar 2010 Det er ikke unormalt å være 21 uten særlig erfaring bak seg, men du bør nok prøve å få deg en jente med bein i nesa snart, slik at hun kan plukke av det uvaner som å kalle jenter/damer for kjerringer Det er verre enn at en noen-og-tjue-åring ikke har noen lange eller seriøse forhold bak seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 4. februar 2010 #3 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvor ille er det å være en gutt på 21 som aldri har hatt dame? Ikke at jeg har giddi å prøvd å fått meg noen eller har noen planer om det i framtiden heller, men hvor unormalt er det? Føler nesten at jeg er alene om de i hele verden. Det plager meg ikke noe særlig, men jeg kan jo sikkert få lyst til å få meg kjæreste en gang i framtiden og da er det kanskje litt dumt å være 25+ og aldri hatt noe kjæresteerfaring...vet jo at kjerringer skyr sånt. Takk for svar:) Ulempen kan være at du blir ikke ferdig med og lærer om forhold i tidlig alder og ikke klarer å plukke av deg 'barnesykdommene' Dette kan gjøre at du er 30 når du finner ut at denne jenta ikke er å satse på i stedet for å gjøre noen feil og ha lært det samme når du er 23. Dette er vel i utgangspunktet ikke noe problem, men man kommer sent i gang med å stifte familie. Dette er noe man tenker på når man snart blir far for første gang i en alder av 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå