Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Hva må til for at dere går til det steget å bli sammen med henne? Hvor lenge må dere ha datet, hvor godt vil dere kjenne henne? Hvilke egenskaper må hun ha? Håper på svar!!
I Grosny Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Hva må til for at dere går til det steget å bli sammen med henne? Hvor lenge må dere ha datet, hvor godt vil dere kjenne henne? Hvilke egenskaper må hun ha? Håper på svar!! Forskjellige menn trenger forskjellige damer. For meg er total gjensidig respekt, og det å like å være i hverandres selskap grunnleggende. Det er viktig for meg at den beste form for avslapning jeg kan få, får jeg med min kjære. Jeg gleder meg til hver gang jeg møter henne. Jeg hadde kjent henne i få timer (eller var det sekunder?) når jeg fikk lyst til å bli bedre kjent. Det første omfattende kysset kom vel på andre date, og fra da regnet jeg meg for å være hennes kjæreste. Det tok kanskje lenger tid før hun visste at vi gjensidig var kjærester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå