Gå til innhold

Bo et år på gran canaria

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marie_*
Skrevet

Hei:)

Jeg er en 18 år gammel jente som til høsten 2010 vil flytte ned til gran canaria, playa del ingles for og jobbe og bo der nede. Ingen som jeg kjenner er veldig up for denne ideen, og jeg vil helst ikke flytte ned alene. Trenger noen å dele leillighet med, ettersom leigeprisen er høy. Derfor søker jeg noen som vil det samme som meg? Bo og leve et år nede i varmen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei:)

Jeg er en 18 år gammel jente som til høsten 2010 vil flytte ned til gran canaria, playa del ingles for og jobbe og bo der nede. Ingen som jeg kjenner er veldig up for denne ideen, og jeg vil helst ikke flytte ned alene. Trenger noen å dele leillighet med, ettersom leigeprisen er høy. Derfor søker jeg noen som vil det samme som meg? Bo og leve et år nede i varmen.

Hei, har tenkt å flytte og jobbe dit selv, er 21 år gammel forresten :) Vet ikke helt hvordan eller hvor jeg skal søke jobb der da, hvor søkte du? Vet du evt hvordan og hvor man søke jobb på Gran Canaria??

Skrevet

Jeg har ikke søkt jobb enda. Har tenkt litt på telefonselger, ellers vil jeg bare flytte ned å finne en jobb når jeg er der, enten på bar eller restaurant eller noe. Når har du tenkt å flytte ned?

• 3 uker senere...
Gjest smania
Skrevet

Jeg tenker på det samme, men ønsker heller ikke å reise alene. Må nevnes at jeg er gutt.. Spiller det stor rolle ? Kjenner øya godt etter flere besøk dit de siste årene ! Megafon søker stadig etter folk til å jobbe som telefonselgere..

Gjest Gjest_Marie_*
Skrevet

Det spiller sikkert ikke noen rolle:) Jeg tenkte litt på å kontakte megafon, ja. Når har du lyst å flytte ned? Du kan jo oppgi facebooknavnet ditt, eller mail så kan vi snakkes mer?

Gjest smania
Skrevet

Det er bra ! Er egentlig klar når det måtte være :) Har 3 mnd oppsigelsestid i nåværende jobb, så det er egentlig det eneste hensynet jeg må ta. Du snakker om fra høsten av, og det høres bra ut det !

Send meg en mail på [email protected], så kan vi snakkes nærmere. Så kan jeg heller gi deg facebooknavnet mitt på mail.

Hører fra deg !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...