Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Kommer ikke inn på mail/msn lenger. Ser ut som noen kan ha klart å komme seg inn og byttet passordet mitt.. hva gjør jeg nå? Går det an å finne ut hvem det er?
Gjest Credo Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Jeg vet ihvertfall en ting, og det er at du aldri må lagre passord på pc'n. Har du et passord må det inneholde både bokstaver, tall og andre tegn. Her er det noen som har hatt samme problemet: My hotmail is hacked This is How to Hack Hotmail, Gmail and Yahoo Mail Account Tracing a Hacker
Hanselot Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Kommer ikke inn på mail/msn lenger. Ser ut som noen kan ha klart å komme seg inn og byttet passordet mitt.. hva gjør jeg nå? Går det an å finne ut hvem det er? Du må ihvertfall få tak i microsoft eller hvemdetnåer som har ansvaret for hotmail, og høre med de. Regner med de kan resette passord o.l. og sørge for at du får det.
Gjest TS Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Takk for svar - da skal jeg ta kontakt med de. Men vil jo gjerne finne ut av hvem det er - jeg har en del privat inne på den mailen. Har det noen hensikt å anmelde til politiet?
Yummy_Mummy Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Har det noen hensikt å anmelde til politiet? Du kan anmelde det, men saken kommer bare til å bli henlagt.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Du må ihvertfall få tak i microsoft eller hvemdetnåer som har ansvaret for hotmail, og høre med de. Det hvem man må ta kontakt med sto jo her: My hotmail is hacked Klarer ikke folk å lese lenker? Må man ha det i print og inn med teskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå