Anemone_ Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Er det noen som har erfaring med drop-in på Kristins brudesalong? Mamma og jeg skal dit i dag, og da jeg skulle bestille time oppdaget jeg at de kun har drop-in i dag (så seint på dagen som vi kan). Blir småbekymret av å lese om leveringstid... vi gifter oss 26. juni 2010 og jeg ser at det kan ta maaaange uker å få kjolen, er jeg sent ute? Har ikke funnet drømmekjolen enda, og den er jo viktig. Huff... bekymra
LindaM Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Er det noen som har erfaring med drop-in på Kristins brudesalong? Mamma og jeg skal dit i dag, og da jeg skulle bestille time oppdaget jeg at de kun har drop-in i dag (så seint på dagen som vi kan). Blir småbekymret av å lese om leveringstid... vi gifter oss 26. juni 2010 og jeg ser at det kan ta maaaange uker å få kjolen, er jeg sent ute? Har ikke funnet drømmekjolen enda, og den er jo viktig. Huff... bekymra Jeg har bare vært der på bestilt time. Men når jeg var der på tilpasningstime av kjolen min overhørte jeg at det var veldig mye mennesker der på torsdagene siden de har drop in! Tror det er liste der sånn at man kan skrive seg opp hvis man trenger hjelp. Ville absolutt anbefalt deg og heller prøve å bestille time. Da står de og venter på deg, og du får nok en mye bedre følelse med mindre stress Jeg var på prøvetime der rundt kl 16 en gang, og det var veldig greit. Leveringstiden på min kjole var 6 mnd, men den kom etter knappe 4 mnd. Det er en "maggie sottero" kjole. De har også "pronovias", og på dem tror jeg det er 4 mnd leveringstid. Hvis de har størrelsen din inne, så trenger du ikke å bestille, kanskje bare tilpasse litt Hvilken str er du?
Anemone_ Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2010 Hmmm ja, det var det jeg var redd for. Får håpe det ikke er høysesong nå Er det for mye folk, drar vi et annet sted og bestiller heller en time tenker jeg. Vi får prøve. Jeg er nok en str 42/44 i norsk str, men i kjolestr kan vel det tilsvare både det ene og det andre. Lurer på om den ene kjolen jeg prøvde et annet sted het str 16. Var du ellers fornøyd med servicen der?
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Det er bare kaos på drop in, unngå det! Ang høysesong: det er jo nettopp NÅ det er det!!!
Anemone_ Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2010 (endret) Erfaringen i dag var god, selv med drop-in. Og intet mer å bekymre seg for, jeg fant kjole, og de hadde str Endret 4. februar 2010 av Anemone_
Cæmis Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Jeg har vært på dropp-inn to ganger og den ene gangen fikk jeg ikke prøvd etter å ha ventet i 1,5 time. Hadde anbefalt å bestille time om jeg var deg.
Anemone_ Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2010 Som sagt så var vi der i går, jeg var nummer to på lista og fikk god hjelp og endte opp med kjole. Kommer vel an på når man kommer også vil jeg tro. Ser man at lista er lang så er det nok bare å snu i døra.
LindaM Skrevet 6. februar 2010 #8 Skrevet 6. februar 2010 Så utrolig bra at du fant kjole!! Gratulerer Nå kan skuldrene senkes, og det er bare å glede seg til å bære kjolen på den store dagen! Hvilken kjole ble det? *nyskjerrig*
Anemone_ Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2010 Jeg endte opp med en Maggie Sottero kjole, laaangt over budsjettet mitt, men så er jeg så heldig at jeg har en mor og en far som virkelig vil at jeg skal føle meg som en prinsesse den dagen, og det var ingen tvil om at jeg fant kjolen med stor K. Modellen heter Suzanne Vidal: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...&style=A602 Kjolen er nesten lik denne, men er hvit med sølv. Den kalde sølvfargen mot det hvite kledde meg veldig godt. Kjolen er litt annerledes en det jeg hadde trodd jeg skulle ende opp med. Hadde ikke trodd blonder og "usymmetriske kanter", men er veldig fornøyd og litt mindre stresset *puh*
LindaM Skrevet 6. februar 2010 #10 Skrevet 6. februar 2010 Jeg endte opp med en Maggie Sottero kjole, laaangt over budsjettet mitt, men så er jeg så heldig at jeg har en mor og en far som virkelig vil at jeg skal føle meg som en prinsesse den dagen, og det var ingen tvil om at jeg fant kjolen med stor K. Modellen heter Suzanne Vidal: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...&style=A602 Kjolen er nesten lik denne, men er hvit med sølv. Den kalde sølvfargen mot det hvite kledde meg veldig godt. Kjolen er litt annerledes en det jeg hadde trodd jeg skulle ende opp med. Hadde ikke trodd blonder og "usymmetriske kanter", men er veldig fornøyd og litt mindre stresset *puh* Nydelig!! Jeg tror jeg har prøvd den selv når jeg var på kjolejakt! Den var utrolig flott! Maggie sottero har så romantiske og vakre kjoler! Så flaks at de hadde str din I og med at det er 6 mnd leveringstid på de kjolene. Gratulerer igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå