Gå til innhold

penis størrelser/vagina størrelse

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Sånn inntrykk jeg har , er at gutter er veldig opptatt av penisstørrelen...At det kommer an på junior hvor god sex man har...Jeg mener det er like mye jentas "skyld" hvis sexen ikke fungerer særlig bra med tanke på stimulering ved penetrering..Det hørtes teit ut,men drit og dra..For en jente med veldig bra muskler der nede vil selv den minste penis føles stor, mener jeg.Og er hun litt videre, vil en stor en kjennes normal ut.Vi er forskjellig der nede begge kjønn.Så gutter, det er ikke bare deres størrelse det kommer an på!

(Jeg selv kunne ønske jeg var trangere,da jeg føler jeg ikke tilfredstiller gutten min.Og han har ikke liten..Jeg kjente den bedre før.Tviler på at det er han som har krympet..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt at noen har skjønt det! :) Jenter burde vite mer om deres egne saker før de prater om det motsattes kjønn's saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så sikker på at størrelsen på vagina har så mye å si for hvilken penisstørrelse som foretrekkes. Det går også på hvor mange nervetråder som er i vagina hos den enkelte. Jeg er ganske sikker på at mange kvinner med "liten" vagina liker store peniser, og mange kvinner med "stor" vagina liker gjennomsnittspenisen.

Jeg var en gang sammen med en av sistnevnte, og hun var ikke opptatt av størrelsen, men har også møtt "trange" jenter med preferanse for megakøller.

Enkelte liker følelsen av å bli fylt, andre ikke. Noen liker å bli "bunnet", andre ikke. Det er nok flere variabler her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg kan man kanskje ta med at en penis som er rimelig stor i forhold til vaginaen, naturlig fører til mer slitasje og gnissing enn hvis størrelsesforholdet var mer jevnt. Dette spiller inn på hvor lenge/mange ganger man kan ha samleie i et jafs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

D hjelper på å gjøre knipeøvelsene sine hvis d er slik at man ramler borti en fyr med en micropenis. Da kan man få glede av den alikevel.

Desverre har d blitt sånn at d er ikke helt husreint å si at man liker en skikkelig stor kuk.

Omtrent med at fyrer ikke kan si de elsker store pupper av frykt for å bli stemplet som de grisene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg sterkt uenig! Jeg var sammen med en bitte liten penis da jeg var jomfru. Allerede den andre gangen vi hadde sex, merket jeg den nesten ikke. Jeg behøver ikke si at jeg var trang, så ikke ta alle over en kam a, når det gjelder slike ting. Noen har bare en liten p*** sånn er det. Ikke i min skyld i dette tilfelle at jeg ikke kunne kjenne at den var inn i meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

og her kommer vi inn på forskjeller og variabler med en gang!!!

d er ikke gitt at man er "superstram" selv om man er jomfru,du er vel bare laget slik at store pikker er d du bør ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...