Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid brukt venus barberhøvl på bikinilinja, men har det siste året kanskje vært litt sløv. Men nå de siste mnd har jeg "skjerpet" meg litt igjen.. Men jeg syns ikke jeg får det til like bra som før. Jeg syns ikke høvlen tar helt ned liksom, og det er mye mer nuppete enn jeg husker at det var før.

Jeg har også prøvd ladyshaver, men med den blir det nesten enda verre. Og voksing funket ikke i det heletatt. Jeg lot det vokse litt slik at jeg var sikker på at hårene skulle feste seg i voksen, men nei.. Det gjorde den ikke.... :S

What to do?

Noen som har tips og råd her?

Vil gjerne ha det så glatt, mykt og hårfritt som mulig. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gillette høvel for menn er vanvittig mye bedre enn venus...

Gjest Gjest_jeanett_*
Skrevet

jeg bruken en høvvel for menn..sånn skikkelig,gilette som vibrerer. høvler er jo mye mer utviklet på manns markedet.og jeg vet at mange av mine venniner også syns de virker best :) ellers kan man jo gå profesjonelt og vokse seg,men det koster jo endel..

Skrevet
profesjonell voksing

Det er ingen som utfører det her desverre...

Gillette høvel for menn er vanvittig mye bedre enn venus...

Ok, takk, da skal jeg prøve det i morgen. ;)

Skrevet

Hmm, prøv manne høvel:p og skum burde gjøre susen!:-)

Skrevet

Barberhøvler gjør meg fort nuppete og gir meg rød prikker. Men veet hårfjerning, den som skal være på i 10 min og deretter skylles bort reagerer jeg ikke på, til tross for at huden min er ganske kresen.

Skrevet
Barberhøvler gjør meg fort nuppete og gir meg rød prikker. Men veet hårfjerning, den som skal være på i 10 min og deretter skylles bort reagerer jeg ikke på, til tross for at huden min er ganske kresen.

Og den tar alt greit?

Skrevet
Og den tar alt greit?

Jeg må bruke et tjukt nok lag, og da fjerner den alle hårene. Har brukt for lite og tynt lag og da ble ikke alt fjernet og hårene kom raskere tilbake.

Skrevet

Jeg bruker en loation ting fra kondomeriet som skal hjelpe.

Det du gjør er å smøre den på etter barbering og så svir det litt og så gejntar du behandling etter neste dusj.

Jeg har også litt problemer med nupper, men jeg føler at det går mye bedre nå som jeg har denne. Definnitivt verdt å prøve.

http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9760687

Skrevet
Jeg må bruke et tjukt nok lag, og da fjerner den alle hårene. Har brukt for lite og tynt lag og da ble ikke alt fjernet og hårene kom raskere tilbake.

Ok, hvor lang tid tar det før de kommer tilbake?

Skrevet
Ok, hvor lang tid tar det før de kommer tilbake?

5-6-7 dager. For meg går det på hvor "dypt" jeg fjerner hårene, hvis du skjønner hva jeg mener?

Skrevet

Vet du hva denne heter? Det er så mange 'veet'er..

Skrevet
Vet du hva denne heter? Det er så mange 'veet'er..

Veet hårfjerningskrem står det på pakka. For normal hud.Med jasmin og lotusblomst. 200 ml. Pakka er lang. Så akkurat at det sto 3 min :fnise: Hihi, grabbet kanskje med feil tube i butikken sist gang. Allikevel har jeg brukt den i 10 min og fjernet kremen uten problemer.

Skrevet

Hårfjerningskremen fungerte ikke optimalt for meg, men barberbladene som er beregnet for menn fungerer iallefall bedre enn den for damer,også fikk jeg tak i en "aftershave" for undelivet hos Vita som fungerer bra. :)

Skrevet
Hårfjerningskremen fungerte ikke optimalt for meg, men barberbladene som er beregnet for menn fungerer iallefall bedre enn den for damer,også fikk jeg tak i en "aftershave" for undelivet hos Vita som fungerer bra. :)

Barberblader for menn er så utrolig mye bedre enn de som er for kvinner. De til venus er jo kun laget for å se bra ut, duger ikke i det hele tatt :P

Skrevet
Barberblader for menn er så utrolig mye bedre enn de som er for kvinner. De til venus er jo kun laget for å se bra ut, duger ikke i det hele tatt :P

Synes venus er gode jeg, føler jeg har større spillerom på å barbere hurtig/uforsiktig.

Skrevet
Synes venus er gode jeg, føler jeg har større spillerom på å barbere hurtig/uforsiktig.

Bra at noen liker de da, jeg synes de er fullstendig ubrukelige, ihvertfall til hårfjerning nedentil.

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Den veet-kremen dere snakker om, kan den virkelig brukes nedentil også...? Hele veien da, eller bare på "toppen"? :sjenert:

Skrevet
Den veet-kremen dere snakker om, kan den virkelig brukes nedentil også...? Hele veien da, eller bare på "toppen"? :sjenert:

Jeg bruker den nedentil hele veien, har klisset kremen borti vajayjay :fnise: , gjorde ikke vondt eller svidde. Merket ikke at den kom feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...