Linenor Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Av ren nysgjerrighet, jeg skal til Oslo nå til helgen, og jeg har fortsatt slik flexikort i papirform... Det kan fremdeles brukes på bussene? Uansett om det har blitt så "inn" med slikt elektronisk?
Linenor Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2010 Jeg bruker bare flexikort! Slik i papirform? (mulig det ikke har kommet i elektronisk enda...)
KinderMaxi Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Man kan bruke papirkort helt frem til 1. april. Fra den datoen er de dessverre ikke gyldige lenger.
Linenor Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2010 Man kan bruke papirkort helt frem til 1. april. Fra den datoen er de dessverre ikke gyldige lenger. What?!? Det står det ingen plass om...
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 De som er merket med 2009 er gyldige tom 30. april. Etter dette kan du bytte dem inn hos trafikanten i nye eller få refusjon. Står ingen plass at man ikke kan bruke papirkort etter 1april?? Hvor har du hørt dette`?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #8 Skrevet 10. februar 2010 Man kan bruke papirkort helt frem til 1. april. Fra den datoen er de dessverre ikke gyldige lenger. Flexikort finnes ikke elektronisk engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå