Aryia Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Erfaringer med disse? Har lyst på mer ordentlige børster, og har ikke budsjett for MAC sine
Gjest Maxtor Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Jeg syns de er bra, flattoppen spesielt
Gjest Vampen Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Erfaringer med disse? Har lyst på mer ordentlige børster, og har ikke budsjett for MAC sine Jeg har Long Handled Kabuki og Flat Top Brush, og jeg liker de ikke. Jeg syntes rett og slett ikke de dekker bra. Jeg har en øyeskyggekost også når jeg tenker meg om, og den er ok. Mine favorittbørster er de fra Tikei. De dekker godt, og prisen er heller ikke forferdelig. Men det er klart, smaken er som baken.
Vulpes Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Jeg hadde den flate kabukien før, og har den runde nå. Liker godt begge kostene, men synes den runde er den beste av de to. Den flate dekker mer, men det er vanskeligere å få alt jevnt føler jeg, dessuten kommer den ikke like godt til rundt nesa og i kriker og kroker. Den runde er mye enklere i bruk. Og vil man ha superdekkende resultat (som jeg ikke er så glad i) kan man bare ta på i flere omganger. Øyenskyggekabukien bruker jeg til concealer under øynene og på urenheter osv. Concealerkosten liker jeg ikke så godt.
Kirby Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Jeg syns de er ræva, kjøpte heller en Handy Buki fra ID billig på lookfantastic eller noe i den duren så vidt jeg husker.
Skylines Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Sigma har mange børster som ligner på MAC, men de er mye billigere:) Rask shipping. www.sigmamakeup.com
Vulpes Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Jeg syns de er ræva, kjøpte heller en Handy Buki fra ID billig på lookfantastic eller noe i den duren så vidt jeg husker. Hva er ræva med dem, da? Jeg synes kabukien er myk og passe tett. Den plukker opp perfekt mengde med produkt. Den røyter ikke. Den er enkel å vaske. Alle hårene holder seg på plass slik at kosten bevarer fasongen. Skjønner ikke hva som kan være ræva :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #8 Skrevet 4. februar 2010 Hva er ræva med dem, da? Jeg synes kabukien er myk og passe tett. Den plukker opp perfekt mengde med produkt. Den røyter ikke. Den er enkel å vaske. Alle hårene holder seg på plass slik at kosten bevarer fasongen. Skjønner ikke hva som kan være ræva :gjeiper: Hvilke andre kabukier har du prøvd? Jeg trodde jeg hadde guds gave til kvinnen når jeg hadde en type, men når jeg prøvde fra et annet merke ble den andre helt ufyselig i forhold.
psawyer Skrevet 4. februar 2010 #9 Skrevet 4. februar 2010 Liker flat topen jeg, men jeg liker at et dekkende resultat når jeg først bruker foundation... Ser ikke helt vitsen ellers.
Gjest Acudabar Skrevet 4. februar 2010 #10 Skrevet 4. februar 2010 Beste jeg noensinne har prøvd, og du får definitivt mye for pengene! De som sier de ikke dekker nok har nok misforstått litt. Mineral foundation skal legges i tynne lag helt til du er fornøyd med resultatet. Selv bruker jeg 2 lag for å jevne ut hudfargen og 3 lag om jeg skal på fest. Flat top'en gir et mer dekkende resultat enn den runde kabukien, men det er smak og behag hva man foretrekker. Husk også på at det er forskjellige finish på foundation. Noen som gir glød, noen som matter ned osv. Hele poenget er å ikke se sminket ut.... Helt greit at dere foretrekker andre makeup-børster, men å si at de fra Everyday Minerals er dårlige er bare usaklig. De er av svært god kvalitet. De lager de forøvrig ikke selv, det er et annet firma som produserer børstene og disse selger godt!
Gjest Heidie Skrevet 4. februar 2010 #11 Skrevet 4. februar 2010 Jeg er veldig fornøyd med de kostene fra EM jeg har. De er myke og gode
Aryia Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 4. februar 2010 Er vel mer øyeskyggekoster jeg tenker på, burde kanskje skrevet det i første innlegget. Har børster til foundation som jeg ikke kommer til å bytte ut
Gjest Heidie Skrevet 4. februar 2010 #13 Skrevet 4. februar 2010 Er vel mer øyeskyggekoster jeg tenker på, burde kanskje skrevet det i første innlegget. Har børster til foundation som jeg ikke kommer til å bytte ut Jeg har øyenskyggekostene, jeg liker alle sammen bortsett i fra Dome Blending Eye Brush, den syns jeg ikke duger til noe
Kirby Skrevet 4. februar 2010 #14 Skrevet 4. februar 2010 Hva er ræva med dem, da? Jeg synes kabukien er myk og passe tett. Den plukker opp perfekt mengde med produkt. Den røyter ikke. Den er enkel å vaske. Alle hårene holder seg på plass slik at kosten bevarer fasongen. Skjønner ikke hva som kan være ræva :gjeiper: De er altfor myke, dekker ikke og plukker ikke opp perfekt mengde, SYNS JEG.
Vulpes Skrevet 4. februar 2010 #15 Skrevet 4. februar 2010 Hvilke andre kabukier har du prøvd? Jeg trodde jeg hadde guds gave til kvinnen når jeg hadde en type, men når jeg prøvde fra et annet merke ble den andre helt ufyselig i forhold. Har bare prøvd de to. Mye mulig andre er bedre. Men uansett hvor mange bedre børster jeg prøver vil jeg aldri mene at disse er ræva. De er enkle å bruke og resultatet blir FLOTT, så da er det ikke så mye å klage på for min del :gjeiper: De er altfor myke, dekker ikke og plukker ikke opp perfekt mengde, SYNS JEG. Da fungerer de tydeligvis forskjellig for oss to
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #16 Skrevet 4. februar 2010 Jeg er heller ingen fan så langt desverre.. Kjøpte flattopen pga så mange bra anbefalinger, men synes den er litt for stiv eller flat, kommer liksom ikke til og den glir heller ikke lett over ansiktet. Prøver meg kanskje på den runde 'kabukien' hvis jeg ikke finner noen bedre å bruke til GloMinerals foundation som jeg venter i posten snart.
Vulpes Skrevet 4. februar 2010 #17 Skrevet 4. februar 2010 Jeg er heller ingen fan så langt desverre.. Kjøpte flattopen pga så mange bra anbefalinger, men synes den er litt for stiv eller flat, kommer liksom ikke til og den glir heller ikke lett over ansiktet. Prøver meg kanskje på den runde 'kabukien' hvis jeg ikke finner noen bedre å bruke til GloMinerals foundation som jeg venter i posten snart. Jeg likte flat topen og, men jeg er enig i det du sier. Det er som sagt derfor jeg liker den runde mye bedre
Aryia Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #18 Skrevet 4. februar 2010 Har bestilt dome blending eyebrush, eye kabuki junior, everyday eye shadow brush og dome blush brush Er jo ikke dyrt akkurat, så om jeg ikke er 100% fornøyd er det ikke store tapet.
Gjest Vampen Skrevet 4. februar 2010 #19 Skrevet 4. februar 2010 Beste jeg noensinne har prøvd, og du får definitivt mye for pengene! De som sier de ikke dekker nok har nok misforstått litt. Mineral foundation skal legges i tynne lag helt til du er fornøyd med resultatet. Selv bruker jeg 2 lag for å jevne ut hudfargen og 3 lag om jeg skal på fest. Flat top'en gir et mer dekkende resultat enn den runde kabukien, men det er smak og behag hva man foretrekker. Husk også på at det er forskjellige finish på foundation. Noen som gir glød, noen som matter ned osv. Hele poenget er å ikke se sminket ut.... Helt greit at dere foretrekker andre makeup-børster, men å si at de fra Everyday Minerals er dårlige er bare usaklig. De er av svært god kvalitet. De lager de forøvrig ikke selv, det er et annet firma som produserer børstene og disse selger godt! Ja? Jeg gjør det på denne måten med f.eks Tikeis børster, forskjellen er at resultatet blir penere og selve sminkingen lettere med Tikei. Noe som fører til konklusjonen, EMS børster er dårlig, uten at man har misforstått av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå