Gjest ts Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Jeg har litt problemer med å finne riktig BH-størrelse. Akkurat nå bruker jeg BHmed størrelse 95D. Men jeg synes at cupen er litt stor, ikke mye men litt. Men dersom jeg skal gå en størrelse ned, hvilken størrelse skal BH da ha? 95C?
Elensire Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 gå til en skikkelig undertøys butikk som tilbyr måling Kan anbefale change eller netty. Change er nok det rimeligste alternativet om du blir fristet til å kjøpe noe men er jo lov å bli målt, prøve noe og så ombestemme seg vet du da finner du i allefall ut hvilken størrelse du er. Jeg fikk i allefall veldig god hjelp på change sist jeg var der
Gjest Cupcakes Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 er det skålen eller omkretsen du føler er litt stor? hvilken str. pleier du å bruke i t-skjorter og topper?
Gjest ts Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 er det skålen eller omkretsen du føler er litt stor? hvilken str. pleier du å bruke i t-skjorter og topper? Det er selve skålen som er for stor. Omkretsen passer bra.
Humleblomst Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Du kan måle selv. Denne kalkulatoren stemmer ihvertfall med meg og min størrelse.
Grønt blad Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Det er selve skålen som er for stor. Omkretsen passer bra. Hvis skålen er for stor skal du ned til 95C. Jeg vil uansett oppfordre deg til å gå i en undertøysbutikk for å måle og prøve der. Jeg (og også mang venninner) har gått til Change, og for første gang hatt en BH som føles helt riktig på. En ny opplevelse.
Gjest Cupcakes Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 ja da kan det hende du burde ha 95c, men hvis jeg var deg ville jeg fått målt det skikkelig. er ikke så lett å vite over nett hvem som passer da. den vanligste feilien kvinner gjør er å ha for liten cup og for stor omkrets rundt, og hvordan cupen og alt sitter avhenger veldig av at du faktisk får de riktige målene under og over bysten
Gjest navnelapp Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 Du bør gå ned til 90D. Ein størrelse mindre rundt gir litt mindre skål. Eg gjekk frå 100(!!)E til 80G etter ei profesjonell måling.
Gjest ts Skrevet 3. februar 2010 #9 Skrevet 3. februar 2010 Takk for hjelpen til dere alle. Ser at det er flere som anbefale spesialbutikker. Dessverre bor jeg på et sted hvor disse ikke finnes. Så da må jeg ta til takke med klesbutikker med smalt utvalg. Men jeg skal se om ikke de kan måle meg:)
Gjest Serena Skrevet 4. februar 2010 #10 Skrevet 4. februar 2010 Du kan måle deg selv på underverker.no for å få en pekepinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå