Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Hvilke av de forskjellige hjemmebleking-metodene gir hvitest tenner? Har tidligere prøvd Crest White Strips (eller hva de het) men synes ikke de hjalp noe særlig.
Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Hvilke av de forskjellige hjemmebleking-metodene gir hvitest tenner? Har tidligere prøvd Crest White Strips (eller hva de het) men synes ikke de hjalp noe særlig. Jeg ble veldig fornøyd med Pro white smile!
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Jeg ble veldig fornøyd med Pro white smile! Hva slags type bleking er dette, og hvor får du tak i det? (Fant det ikke på eBay)
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Er det mulig å få KRITThvite tenner med hjemmebleking?
Virilja Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har brukt Dentway, og ble sånn passe fornøyd. Men det er nok litt forskjellig fra person til person tror jeg. Er ikke alltid det gule ligger 'utapå' liksom. Men det funket i hvert fall litt!
Katty1 Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22890814
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå