Gå til innhold

Vanlig klokkelsett på vielsen

Vielsesklokkeslett  

25 stemmer

1. 1. 11.30

• 13.00
      11
    • 14.30
      12
    • 16.00
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, vi har endelig (!!) fått satt dato for den store dagen,

21.mai -11, og må smått begynne å planlegge litt.

Så lurte jeg på, når er det mest vanlige klokkelsettet med vielse?

Eller er det helt forskjellig fra person til person?

Er jo helt ny når det gjelder dette, så spørs om det ikke blir noen spørsmål fremover :-)

(først har vi jo en dåp som skal planlegges også)

Oida, den 11.30 ble litt feil, men de som mener den kan ikke dere bare skrive her? :)

Endret av wahaj
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom 14 og 15 er vel vanlig, men vi skal ha vielsen kl 12 :sjenert:

Skrevet

jeg trodde 12 ca var normalen, men vi skal ha 14.30

Er vel hva som passer best i forhold til dere og lokalet ol

Gratulere med forlovelse og dato :D

Skrevet

Vi skal ha 1330, og det er såvidt jeg husker den første tiden de tilbyr i kirken vår (de har opp til 3 vielser, tror siste begynte kl 1600).

Skrevet

Vi kunne velge mellom 14, 15 og 16, og valgte kl. 14.

Skrevet

I vår kirke var det valget mellom 13, 14 og 15..

Så vi valgte å gifte oss kl 13.00

Skrevet

V kal gifte oss kl 15. Skulle ønske det heller kunne være kl 13 eller 14!

Vi fikk ingen valg. Skulle vi gifte oss i 2010 og det skulle passe for både kirken og lokalet vi ønsker (og at det ikke skulle være midt i fellesferien) så måtte det bli den dagen, til det klokkeslettet! Tips: Vær tidelig ute! :)

Og gratulerer med forlovelse og bryllup! :klemmer:

Skrevet

sist jeg giftet meg var det kl 15.00 og nå skal vi ha kl 13.00

er greit å ha d såpass tidlig da vi skal ha med barna våre... er jo gøy at de er våkene til kaffen i alle fall :D

Skrevet

Vi skal ha vielse kl 15:00, var det eller kl 12:30 og det syntes jeg var litt tidlig!

Syntes 15 var kjempegreit, da blir det ikke så lang tid mellom vielse og middag :)

Skrevet

Vi kunne velge akkurat det klokkeslettet vi ville, 12.21 om det så var :) Men vi valgte kl. 14.00, for det passa bra med ferga til øya og det er også ganske vanleg klokkeslett her heime :)

Skrevet

Jeg tror vi skal ha mellom kl.14-15.00. Synes 12.00 blir litt vel tidlig egentlig, men kanskje mest fordi vi skal ha vielse og fest på samme sted, så vi slipper å beregne tid for å komme seg til festlokalene osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest_lille meg_*
Skrevet

Vi skal gifte oss kl 1530, men det er i et kapell, og ikke i selve kirken. Vi skal ha et ganske lite bryllup med bare den nærmeste familie, så da er det ok å ha det litt sent på dagen, slik at det ikke blir så mye dødtid før vi ankommer restaurangen vi skal ha 3 retters. Gleder meg veldig! :yvonne:

Skrevet

Vi skal ha vielsen kl. 13.00. Og nå begynner det faktisk å nærme seg, gitt!

Skrevet

Vi fikk velge mellom kl 13 og 14.Valgte kl 14 for jeg vil ha minst mulig stress når det gjelder hår,sminke og påkledning.

Skrevet

Vi skal ha vielse kl 14:00

Kunne velge mellom 12, 13 og 14

Deilig å være siste par ut, så slipper vi å forte oss utenfor kirken! :fnise:

Skrevet

Vi har fått kl 13.00 noe jeg synes er helt flott tid! ikke for tidlig sånn iforhold til sminking mm og passe slik at barna også skal få være med på gode deler av middagen og kaffen :)

Skrevet

Vi har fått kl 13.00 noe jeg synes er helt flott tid! ikke for tidlig sånn iforhold til sminking mm og passe slik at barna også skal få være med på gode deler av middagen og kaffen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...