Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe meg en rettetang, den jeg har er billig og dårlig (sånn som kommer med bølgetang og krepptang..)

Var innom på en frisørsalong, den de hadde kostet 950,-. Har ikke lyst å gå høyere i pris enn det. I dag så jeg en fra Babyliss (hos frisøren) til 499, noen som har den? Kanskje like god som en til tusen kroner?

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel litt an på håret ditt.. Jeg har både en til 1000 kr og en som jeg til 400 kr, sistnevnte funker ikke i det hele tatt.

De går jo også på størrelsen på de, de dyreste er vel bredere, noe som er en fordel hvis du har masse hår!

Jeg vil anbefale deg å spør frisøren hvilken de anbefaler til ditt hår! De bruker jo disse ofte og vet nok best. Har sett de selger disse på Lookfantastic også, kanskje det er noen penger å tjene der?:)

vilde

Skrevet

Ja, det er sant. Håret mitt er ganske tykt, og ned til skuldrene. Tror jeg går for en litt dyrere. En venninne av meg hadde en billig en, og den slet veldig på håret. Det gjør de nok uansett, men noen mer enn andre.

Skal se inne på lookfantastic.com. Takk for tipset!

Skrevet

Jeg har også en rimelig en. Med masse utstyr :-? Totalt ubrukelig :-? Jeg kommer til å kjøpe en dyr, uten masse ekstra hos frisør.

Skrevet

Husk at de rettetengene de selger på Lokkfantastic sannsynligvis ikke har stikkontakter som passer til støpslene vi har i Norge...

Skrevet

Jeg anbefaler ikke rettetangene til BabyLiss. De suger. De gir ikke meg det glatte lag, men jeg gir dem det glatte lag...

Skrevet

MsFlorida:Jeg har adapter, så det skal gå an, men jeg regner med jeg tusler innom frisøren og kjøper den jeg først så på.

For nå er det enten å bruke rettetang, så jeg får en forandring, ellers så går jeg å klipper håret IGJEN...

Skrevet

Anbefaler også Spray starch fra Redken, varmebeskyttende + at den hjelper til med å strekke ut håret.. lukter og kjennes ut som lim, men "forsvinner" når den blir varmet opp. 150 ml koster 240 kr. Stiv pris men er verdt det :)

Skrevet

Takk for tipset! For jeg må ha noe å ta i håret også, men visste ikke helt hva:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...