Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Fyttirakkeren så mange respektløse idioter det finnes der ute! Jeg var så lykkelig for å kunne dra på David Gray-konsert på lørdag, på Sentrum Scene i Oslo, da endelig idolet mitt kom til Norge. Dessverre så presterte en drøss av respektløse publikummere uten mangel på folkeskikk å forstyrre konserten for oss som faktisk var interessert i å høre på musikken. For det første - det var så mye babbel fra folk under oppvarmingen at det hørtes ut som at artisten hadde krasj-landet i et coctailparty! Han var en helt utrolig dyktig artist som totalt ble ignorert av de fleste der... Deretter, mens David Gray begynner, så fortsatte dem å bable høylydt, som noen jævla høner i en syklubb. Når David skulle fortelle en historie om en låt fikk han ropt til seg: "Shut up and sing!"??? Hvem er det som roper noe sånt??? Jeg blir så flau på det norske folk sine vegne! Et øyeblikk det ble stille senere i konserten begynner en idiot å rope at de må spille "Sail away", som ALLEREDE var blitt spilt! Snakk om å være tilbakestående! Mer opptatt av å kakle enn å høre på det de faktisk har betalt for å høre... Tilogmed David så frustrert ut over den kommentaren, jeg hadde blitt skikkelig fornærmet. Hvem er dere idioter som skriker til artistene på denne måten? Dere som heller står og kakler enn å høre musikken? Dere som alltid skal knuffe og dytte folk rundt? Samme oppførselen så jeg under Foo Fighterskonserten i Frognerbadet - en diger balje med respektløse idioter som ikke gjorde annet enn å forstyrre bandet! Der presterte faktisk noen å begynne å kaste søppel opp på scenen også! Hvem er dere som gjør det??? Hva i helvete tenker dere med? Rævhålet? Det er faen meg helt talentløst, lavmål rettogslett! Vi vil ikke ha dere der! Hvorfor kommer dere?!
Rime Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 huff herregud!! for et harry folkeslag vi er. Jeg hadde blitt skikkelig sur!
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Høres ut som noen som kun ønsker å fortelle om sine kulturelle opplevelser framfor å nyte det de faktisk betaler for å se. Eneste forklaringen jeg kan komme på for at folk oppfører seg slik under slike arangementer.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Jeg forstår ikke hvorfor folk må være sånn... At de ikke forstår at det forstyrrer? Hadde jeg vært en av disse artistene som opplevde dette så hadde dette vært noe jeg hadde husket, tror jeg - og definitivt ikke noe jeg hadde lengtet tilbake til akkurat... Man vil spille for folk som setter pris på at man er der! Det norske publikummet fikk også mye refs fra britiske fans som hadde kommet over for å se David. Jeg blir flau...
*Numi* Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Huff. Tragisk! Jeg hadde kjøpt billetter om jeg ikke hadde vært opptatt den helga, men nå skjønner jeg at det kanskje var like greit å ikke ha vært der. Jeg hadde bare blitt så forbanna...
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Huff. Tragisk! Jeg hadde kjøpt billetter om jeg ikke hadde vært opptatt den helga, men nå skjønner jeg at det kanskje var like greit å ikke ha vært der. Jeg hadde bare blitt så forbanna... Vet du, det var faktisk verdt det, for der og da klarte jeg å ignorere det meste, bortsett fra utbruddene der de skrek til David, fordi jeg stod rett foran scenen og var oppslukt av ham, men i ettertid så har jeg irritert meg grønn på de idiotene. Han hadde til tross for disse et fantastisk show og opptreden var upåklagelig. De siste låtene var fantastiske - da ble plutselig folk med "på leken"(sikkert fordi det gikk opp for dem de hadde gått glipp av hele konserten omtrent...). Men jeg kan ikke forstå hvorfor folk absolutt må være så tankeløse? Hva er problemet dems? En kjerring ved siden av meg maste ivei om hvor lik han hørtes ut som på CDene...(!!!) MIDT i This Years Love! Kunne kvalt henne! Huff:P
Gjest Marlo Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 Har opplevd en del slike folk ja, og jeg blir skikkelig forbanna. Var på Lars Winnerbäck konsert i Oslo, da et svenskt par som satt bak oss på död og liv MÅTTE prate hööööyt om hvor kjent Winnerbäck er i Sverige og hvor stor han er - akkurat som om vi ikke visste det fra för av. Og han ene skulle forklare alt om låtene som ble fremfört, at det ble jo vanskelig å faktisk sitte å nyte musikken. Til slutt reiste jeg meg opp (mellom to låter) og ba han holde kjeft fordi noen her hadde faktisk lyst til å HÖRE på musikken, ikke på publikum.
Daria Skrevet 4. februar 2010 #8 Skrevet 4. februar 2010 Noen går tydeligvis på konsert for å skravle og gjøre alt annet enn å få med seg konserten -har irritert meg over det mange ganger. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du blir flau på det norske folks vegne av den grunn?
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #9 Skrevet 4. februar 2010 Noen går tydeligvis på konsert for å skravle og gjøre alt annet enn å få med seg konserten -har irritert meg over det mange ganger. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du blir flau på det norske folks vegne av den grunn? Jeg synes det er flaut når jeg konstant overhørte briterklage over det respektløse publikummet. Gikk også gjennom et annet, engelsk forum hvor folk var mildt sagt sjokkert over oppførselen. Det var jeg selv og, og synes det er synd at folk skal få det inntrykket av det norske publikummet. Vil jo at flest mulig skal være fornøyde med publikum og ville komme tilbake, ikke få høre at artisten må se å holde kjeft! Sukk:/
Meaty Skrevet 6. februar 2010 #10 Skrevet 6. februar 2010 Jeg synes alltid det er en og annen idiot i publikum, og det gjelder ikke bare i Norge. Det er sikkert noen som har fått billetten gratis, og egentlig ikke er så interessert i artisten på scenen. Hvis de da i tillegg har fått litt for mye innabords, så skal det ikke så mye til før de finner ut at de skal rope ut navnet på den ene sangen de kan, mens en av de roligste sangene spilles. Det blir helt feil å dømme et helt publikum fordi et par idioter ikke kunne oppføre seg, og det får vi håpe at disse britiske publikummerne forstår.
Gjest Borghild Skrevet 6. februar 2010 #11 Skrevet 6. februar 2010 Herregud, at det går an! Idioter altså! Håper ikke David Gray får dårlig inntrykk av nordmenn pga de idiotene da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå