Gjest Gjest_pippi_* Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Jeg har fet hud, store porer, litt kviser, fine linjer... og lurer på hvilken concealer som har best dekkevne av "Blemish Stick glominerals" eller "Camouflage glominerals"? Håper noen kan svare
mari4ever Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 camuflage concealeren har definitivt best dekkevne:)
Gjest Gjest_pippi_* Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 camuflage concealeren har definitivt best dekkevne:) Takk for raskt svar Har du brukt den selv? Synes du den er god?
Gjest Heidie Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Takk for raskt svar Har du brukt den selv? Synes du den er god? Jeg syns den er god :D Bruker den hver dag. Den dekker alt
Gjest Gjest_pippi_* Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 men er den kremet eller pudderform?
Gjest Heidie Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 men er den kremet eller pudderform? kremet
mari4ever Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 men er den kremet eller pudderform? den e kremet^^ utrolig drøy, og som heidi sier, den dekker alt:)
Gjest Gjest_pippi_* Skrevet 4. februar 2010 #8 Skrevet 4. februar 2010 den e kremet^^ utrolig drøy, og som heidi sier, den dekker alt:) Takk! Håpet den var kremet =)
Gjest Gjest_pippi_* Skrevet 4. februar 2010 #9 Skrevet 4. februar 2010 jeg maser og maser... sorry! Setter veldig pris på svra Jeg lurer på hvilken farge jeg skal velge! Orker ikke bestille de prøvene på foundation. Jeg regner med alle her inne kjenner til makeup gudinnen Hilde Christina? Jeg har samme hudfarge som henne. Så hvilken farge på conceleren da? Syns den lyseste virker litt vel lys..
Gjest Heidie Skrevet 4. februar 2010 #10 Skrevet 4. februar 2010 jeg maser og maser... sorry! Setter veldig pris på svra Jeg lurer på hvilken farge jeg skal velge! Orker ikke bestille de prøvene på foundation. Jeg regner med alle her inne kjenner til makeup gudinnen Hilde Christina? Jeg har samme hudfarge som henne. Så hvilken farge på conceleren da? Syns den lyseste virker litt vel lys.. Jeg vet ikke hvilken hudfarge Hilde Christine har, men jeg har typisk vanlig nordisk lys hud (blond med blå øyne) og jeg bruker den som heter natural
mari4ever Skrevet 5. februar 2010 #11 Skrevet 5. februar 2010 jeg maser og maser... sorry! Setter veldig pris på svra Jeg lurer på hvilken farge jeg skal velge! Orker ikke bestille de prøvene på foundation. Jeg regner med alle her inne kjenner til makeup gudinnen Hilde Christina? Jeg har samme hudfarge som henne. Så hvilken farge på conceleren da? Syns den lyseste virker litt vel lys.. bare kjekt du spør:) skal du bestille både concealeren og foundation? er det begge du lurer på fargevalg av? hvilken hudfarge har hilde christina da? hvis du finne det ut først, så hadde jeg kunnet hjelpe deg med en gang:) jeg har en kald, typisk nordisk hud og bruker vertall golden i den vanlige duo concealeren til glo de fleste passer denne fargen. gult er komplimærfargen til blått. bruker bare denne under øynene hva skal du dekke med denne concealeren?
Gjest Gjest_pippi_* Skrevet 5. februar 2010 #12 Skrevet 5. februar 2010 bare kjekt du spør:) skal du bestille både concealeren og foundation? er det begge du lurer på fargevalg av? hvilken hudfarge har hilde christina da? hvis du finne det ut først, så hadde jeg kunnet hjelpe deg med en gang:) jeg har en kald, typisk nordisk hud og bruker vertall golden i den vanlige duo concealeren til glo de fleste passer denne fargen. gult er komplimærfargen til blått. bruker bare denne under øynene hva skal du dekke med denne concealeren? Hvis du gidder, kan du gå inn på makeup-siden til Hilde Christina... det går kanskje ikke ann å skrive inn internett adr. her, men bare google henne, så kommer hun nok opp med en gang Da der du bilde av henne i banneren. Jeg vil bruke concealeren til småkviser og sånn. Ikke under øynene. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal kjøpe foundation og.. Jeg er bare redd for at concealeren blir for mørk... ikke at det er noe bedre med for lys, men.. Jeg vurderer og bare ta den camuflage concealeren i "natural"...
Gjest Heidie Skrevet 5. februar 2010 #13 Skrevet 5. februar 2010 Jeg vurderer og bare ta den camuflage concealeren i "natural"... Jeg vil tro at den passer deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå