Gå til innhold

farge øyenbrynene og vippene. Beste farge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst å farge vippene med permanent farge, så jeg slipper maskara.

har prøvd depend (tror jeg den heter) fra h&m, men den er håpløs. har også prøvd en farge fra lindex, men heller ikke noe resultat. Noen som vet om et bra merke som virkelig fester seg godt til vippene og gir fin rik svart farge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir ikke det samme som mascara uansett, da det ikke gir ekstra volum eller lengde. Ganske bortkastede penger, egentlig. Men dersom man først skal gjøre det er det helt klart best å få det gjort på en klinikk eller lignende. Slike hjemmefarger er sjelden gode.

Skrevet

Jeg bruker en som jeg kjøpte på vita butikken. Husker ikke hva den heter, men den kostet bare 67kr. Den gir selvfølgelig ikke volum, men mine vipper ble ganske mye mer markert etter at jeg farget dem. Veldig fornøyd :)

Anbefaler å bruke sort på vippene, noe annet blir for svakt med mindre du er veldig lys.

På brynene ville jeg anbefalt askebrun, (tror det er det den heter). Den gir en fin og naturlig farge.

Hvis du er rødhåret ville jeg, på brynene, brukt den fargen som heter brun. Den blir litt rødlig.

Er selvfølgelig ingen ting i veien med å få gjort det på salong, det er bare dyrere.

Lykke til :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg prøvde også depend, men gikk raskt over til kolo-krem. kjøper den på estetiqhe. jeg er blond og bruker svart farge på vippene og askebrun på øyenbrynene. MEN å farge vippene selv er ikke lett. fargen må sitte på ca 30 min for å få full effekt. i tillegg svir det som bare det å få det i øynene, så øynene skal helst være lukket mens fargen virker. jeg har ennå ikke klart å farge vippene uten at det svir i øynene. det skal sies at jeg er veldig utålmodig og klarer ikke å ha øynene lukket i en halv time, hehe.

Skrevet

Prøv Refectocil. Det er salongfarge men fåes på ebay og eleven.se.

Skrevet (endret)

pleier å bruke den brune Colo kremen fra H&M, jeg er blond i håret, bryn og vipper. Og vil jeg ha den sterkere og mørkere lar jeg bare blandingen ligge litt tíl før jeg påfører.

Jo lenger den ligger på øyenbrynene desto mørkere blir den oxo, ikke glem det.

Etter bryna er fargen som er igjen ganske mørk, askesort nesten, og da tar jeg øyevippene med det samme.

Smører på litt vaselin under de nederste vippene og inntil vippekanten på øyelokket så ingen farge setter seg fast. Og tar forsiktig på smørja på øyevippene. Viktig å komme helt inntil vippekanten.

Jeg har bomma litt noen ganger og det svir noe SINNSYKT, men jeg gjør dette igjen og igjen.

Etter alt dette napper, klipper og former jeg brynene.

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...