Gjest :) Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 http://www.nettsalongen.no/productdetails....amp;kategori=62 Jeg leter etter spenner som ser noe ut noe ala dem jeg lnker til. Trenger ikke å være helt like, men ha samme "prinsipp". (Skal brukes til "fingerkrøller" som tørker, holde vekk seksjoner av hår osv.) Noen som vet om butikker som fører slike?
Aryia Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Glitter? Vita? Cubus? Lindex? Kapp Ahl? Oooosv.
Gjest :) Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Jeg har nettopp sett på alle butikkene du nevner, utenom Kapp Ahl, men ingen av de hadde sånne spenner... :klø:
mari4ever Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 http://www.nettsalongen.no/productdetails....amp;kategori=62 Jeg leter etter spenner som ser noe ut noe ala dem jeg lnker til. Trenger ikke å være helt like, men ha samme "prinsipp". (Skal brukes til "fingerkrøller" som tørker, holde vekk seksjoner av hår osv.) Noen som vet om butikker som fører slike? du må nesten kjøpe de på nett:) selges ikke i vanlig butikk
Helyn Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 (endret) De selges på vita, så ingen grunn til å kjøpe de på nett! (er vel ikke mange kronene man ville spart på det....) Forresten henger de ikke sammen med andre spenner, de henger ofte sammen med hårruller og sånt! Endret 3. februar 2010 av Helyn
Gjest :) Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 De selges på vita, så ingen grunn til å kjøpe de på nett! (er vel ikke mange kronene man ville spart på det....) Forresten henger de ikke sammen med andre spenner, de henger ofte sammen med hårruller og sånt! Tænk ju! :D Da må jeg lete enda bedre på Vita. Kroner spart er ikke viktig, skulle bare gjerne hatt de før helgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå