Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Hei. For 2 måneder siden ble det slutt mellom meg og han jeg var sammen med. Nå i ettertid har jeg prøvd gang på gang å få kontakt med ham for å få tilbake tingene mine, uten noe hell. Han nekter rett og slett å svare meg. Det er ikke noen sånne store ting, men småsaker som er veldig dyre å kjøpe nytt eller som man ikke får tak på. Hva skal jeg gjøre?
Gjest Marlo Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Ring politiet. Få de til å bli med deg dit så du får hentet dine ting.
Shade Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Troppe opp hjemme hos han på et tidspunkt du vet han er hjemme? Men husk å ta med deg en venn eller et familiemedlem så det ikke blir noe bråk!
Shade Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Ring politiet. Få de til å bli med deg dit så du får hentet dine ting. Hvis politiet går med på dette er det et bedre forslag
Gjest Marlo Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Ja, det spørs om de har tid til det. Kommer litt ann på byen man bor i også. Men har de tid, så stiller de ofte opp på slike oppdrag
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Takk for svar, har lurt på selv om jeg skulle høre hos politiet - men har vært litt usikker på det! Men da skal jeg høre der, selvom jeg tviler på at de har mulighet til det. Men man taper jo ingenting på å prøve :-)
Gjest Marlo Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Det er sant Ring dem du og hør hva de råder deg til om ikke de hjelper deg
Gjest milk Skrevet 4. februar 2010 #8 Skrevet 4. februar 2010 Hvis politiet skal hjelpe deg, må du anmelde. Du må også ta kontakt med namsmann. Har vært i samme situasjon selv. Han tviholder på møbler jeg ikke fikk med i første flyr\ttelass (tok to måneder å få ut det første flyttelasset fordi han nekta meg møblene mine). Neste trinn blir anmeldelse og namsmann og styr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå