Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lola_*
Skrevet

Kjenner jeg fortsatt vil noe mer med han...har møttes litt..rota en gang igjen etter en tur på byen.Ble slutt for 1,5 år siden..vært dårlig stemning mellom oss i 1 år ca fordi jeg absolutt ville prøve igjen og han sa han var helt ferdig...mye grinig/mas fra min side.

Hvorfor synes han det er ok å henge nå da?(vi roter ikke når vi er sammen..så det er ikke pga sex)...

Sikkert det beste å prøve å kutte kontakten igjen...men det er så vanskelig nå som vi har så god tone igjen.Jeg vi jo ha han tilbake..

Mest jeg som tar initativ til å møtes..men han er jo med på det.

JEg føler jo at det skal være oss..men det er sikkert en forvrengt tanke:D

vanskelig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Kanskje han vil være venn med deg?

Siden du fortsatt er keen på han tror eg du bare bør kutte kontakten, ellers er det lett å havne i samme sporet igjen med "mas og grining" fordi ein vil noe meir enn det den andre vil...

Skrevet

ok..så du tror han kun vil være venn?..

Får vel prøve å kutte kontakten...

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Mest sannsynlig, om han ikkje legger opp til annet så er det vel helst vennskap det tyder på.

Gjest Gjest_lola_*
Skrevet

Ok..må prøve å gjøre det da..

Skal sies at han i Fylla..eller hva jeg skal si..han var vel litt bedugget..sa at han ikke utelukket at det kunne bli noe mer med oss igjen.Men det var i fylla da..

Har ikke villet tatt det opp i ettertid..vil ikke bli masete igjen.

Skrevet

Ofte en grunn til at det ble slutt og ikke fungerte. Ofte kan man glemme hvorfor, men tenk etter så kanskje du husker de dårlige tingene også, og ikke bare bra minner.

Gjest Gjest_tess_*
Skrevet

ok..takk for svar..

Tenkte at det kanskje var et ørlite håp...iom at det kanskje ikke er så mange som går tilbake og henger med ex`n sin som en venn...men mulig det er en del som gjør det alikevel.Han et jo sånn ca hvor jeg står i forhold til å det å ville prøve igjen..så jeg synes det er litt rart på at han alikevel kan finne på ting med meg.Men så tenker ikke gutter som jenter.

DA var det bare å komme igang med å holde seg unna..

:sjenert:

Gjest Gjest_bolla_*
Skrevet

Jeg mener at om man i det hele tatt orker å gå tilbake å henge som venner så er det håp!

Skrevet

Jeg tør ikke spørre han heller..er redd det ødelegger alle evt.sjanser...tenker at hvis vi omgås som venner så øker kanskje muligheten?...

Vi har møttes ca 3 ganger på 1 1/2 uke...han kunne jo bare sagt at han ikek vil treffe meg.Skal sies at han og har tatt initiativ til å komme på besøk.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Dette fungerer som vennskap og ikke som forhold. Ikke få noen ideer her frøken.

Skrevet

hmm...kanskje litt stakkarslig av meg å få forhåpninger ja.Vi snakket så vidt om å dra på weekendtur sammen til sommeren..men det er da kanskje ikke så lurt.Tenkte det var en fi andleding å se an ting.

Skrevet

Hadde det samme med ex....Han begynte plutselig å ta kontakt og jeg tok gladlig imot.... I ettertid ser jeg jo at jeg var kejkk å ha på gress for ham.... Ble mye tulll og rot og jeg ble såret gang på gang fordi jeg trodde det kunne bli oss igjen, tok det jeg kunne få og fant meg i mye dritt.....

Kutt kontakten før du blir såret igjen!!

Skrevet

Årsaken til at han tidligere gjorde det slutt, har jo stor betydning her. Vet du hvorfor han gjorde det slutt? Dersom det var et problem mellom dere som nå er forsvunnet, er det jo en god sjanse for atphan vil ha deg tilbake.

En måte du kan teste han på, er å finne deg en date og si til eksen at du skal på date. Da får du se reaksjonen hans. Og det er bare for deg å si at du troddee dere bare var venner og at du ikke regnet med han var interessert i noe mer etter bruddet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...