Gjest Gjest_synne_* Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Noen som har erfaring med værforholdene i fort lauderdale/miami i juni. Ser på værstatestikken at det er en del nedbør da og varmt. Er det fare for mye regn eller er det bare korte skurer? Fryktelig klamt/varmt? Har sett litt på hotellet ocean five i miami og galleri one i fort lauderdale. Noen som har vært her? Hotellanbefaling mottas med takk!
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 I juni ligger temperaturen på ca 35 grader +/-. Luftfuktigheten er høy, 90-100%. Men bor du ved kysten så vil du jo ha en deilig bris. Ta med høy solfaktor! Florida er solskinnsstaten...det er bare å glede seg. Om sommeren er det som regel tordenvær utpå ettermiddagen. Det kommer voldsomme skybrudd men de varer kanskje 20 min så er det godvær igjen! (slik er det fra mai-sept)...jeg hadde ikke tenkt noe mer over det. Det er ytterst sjelden det regner hele dager. Jeg lover at det bare er deilig at det kommer et skybrudd på ettermiddagen siden det er så fuktig og klamt. Jeg har ikke erfaring med hotellet du nevnte, men gå inn på www.tripadvisor.com og søk opp hotellet. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå