Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen av dere har erfaringer med å selge klær (og andre ting) på nettet. Isåfall hvordan gjør man dette?

Holder på å flytte og må bli kvitt nesten alle tingen jeg har siden jeg nå ikke har plass lenger.... Men ønsker ikke å bare kaste alt sammen heller siden det er flere ting som er helt nye også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn.no er jo greit for oss som bor i Norge:) Bare gode erfaringer derfra selv. koster 25 eller 30 kr for å legge ut en annonse. Bare informer om at det er forhåndsbetaling som gjelder så slipper du å bli lurt:)

Gjest Nanne70
Skrevet

Du kan f.eks. selge klær på Wardrobe. På QXL og eBay kan du selge andre ting også.

Skrevet

Om det er ting av kvalitet du skal selge, er det nok lettere enn å selge HM, VeroModa osv. Selges noe på mote.no

Skrevet

Dersom du har spesielle klær, merkeklær, eller spennende ting kjøpt i utlandet er det nok lett å få solgt. Men dersom det bare er "vanlige" klær fra kjedebutikker her i norge, har jeg ihvertfall dårlige erfaringer. Ingen som vil kjøpe, selv om plaggene er nye og prisen er lav (maks en femtilapp).

Skrevet
Dersom du har spesielle klær, merkeklær, eller spennende ting kjøpt i utlandet er det nok lett å få solgt. Men dersom det bare er "vanlige" klær fra kjedebutikker her i norge, har jeg ihvertfall dårlige erfaringer. Ingen som vil kjøpe, selv om plaggene er nye og prisen er lav (maks en femtilapp).

Neste gang du har klær å selge så må du kontakte meg da :P

Billige klær er jo alltid kjekt selv om det er billige merker som vero moda og HM :)

Skrevet

Jeg syns finn.no sin salgsoppsett er rotete, forvirrende og både selger og kjøper blir fort lurt. eBay derimot er mye sikrere å selge på, men vanskelig for norske selgere å bruke p.g.a av fraktpriser i Norge.

Gjest Gjest_shoppeholiker_*
Skrevet

jeg kjøper en del klær på finn.no,men går forbi alle annonser som det står merkeklær på,rett og slett for disse klærene blir for dyre..

Men har kjøpt masse av "vanlige" klær fra B young,bik bok,HM,vero moda,only,cubus osv

Så det finnes håp :)

Skrevet

Selv har jeg nylig laget meg en blogg, med klær + div. andre ting jeg skal selge. Har flytteplaner, og da er det kjekt å kvitte seg med litt saker og ting ja :)

http://flyttesalget.blogg.no :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Selv har jeg nylig laget meg en blogg, med klær + div. andre ting jeg skal selge. Har flytteplaner, og da er det kjekt å kvitte seg med litt saker og ting ja :)

http://flyttesalget.blogg.no :)

Har mine tvil på at du får 250kr for en bukse som er brukt asså :)

Skrevet
Har mine tvil på at du får 250kr for en bukse som er brukt asså :)

Har brukt den to dager. Det "slitte" greierne der var fra før av. Den er for kort til meg, men om noen vil prute, så er jo det lov, så.. :)

Skrevet

Takk, mange gode tips her. Syns Finn.no virket noe rotete... Kansje jeg også skal lave en sånn blog... Har så mye rart å selge fra billige/dyre klær til møbler til bøker/filmer... uff blir stresset av dette jeg :S

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Takk, mange gode tips her. Syns Finn.no virket noe rotete... Kansje jeg også skal lave en sånn blog... Har så mye rart å selge fra billige/dyre klær til møbler til bøker/filmer... uff blir stresset av dette jeg :S

spørsmålet er hvor mange som ser sånne blogger da..

Skrevet

Ja det er jo også noe å tenke på.... men har så mye jeg må bli kvitt at det kommer til å ta hundre år.... kan fylle et helt loppemarked alene :S

Gjest Gjest_shoppeholiker_*
Skrevet

klærene kam du gratis legge ut wardrobe.

Der har jeg selv kjøpt og solgt en god del :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...