Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi er tre gutter i begynnelsen av tyveårene som er med på et prosjekt der vi konkurrerer mot et jenteteam for å finne ut hvem som vet mest om det motsatte kjønn. Altså om det er jentene som vet mest om guttene, eller om det er guttene som vet mest om jentene.

Hva tror dere? Og tror dere at vi gutta har en sjans til vinne over oppmerksomme jenter? ;)

Vinneren kåres ut fra hvem som har klart å hente inn nok informasjon for så å lage en blogg med temaer som skal interessere jentene(eller gutter). Til nå har vi valgt å skrive om emnene: Reise,mat,mote,musikk, og trening.

Hva mener dere vi bør fokusere på? Hva skal til for at dere gidder å ta turen innom bloggen vår?

http://reddelightblogg.moo.no/ - Ta gjerne turen innom :) Kanskje har du noen gode forslag til forbedringer? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel gutter... tror dere kan se slaget som tapt allerede på forhånd. Jenter vet ALLTID mer om gutter enn hva vi gutta vet om jenter. Har alltid vært slik, og kommer alltid til å være slik.

Som en her inne sa: Gi meg beskjed når du har løst koden! :)

Lykke til! :)

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Eg tror egentlig ikkje gutter eller jenter "veit mest" om det andre kjønnet, for ingen er like og man har forskjellige interesser, osv.

Dere kan skrive om mote, men mange (meg f.eks) bryr seg fint lite om det gitt.

De kan skrive om biler, men det er ikkje alle gutter som liker biler.

Sant?

Lykke til uansett.

Skrevet

Takk for svar! :)

Du har jo selvfølgelig rett Syrin_Ulven, ingen er like og enkelte jenter har helt andre interesser enn andre jenter. (Takk gud for det) ;)

Forsøker likvel og lokalisere visse føringer som kan være med å fortelle meg som gutt, at disse temaene interesserer jenter mer enn andre temaer.

Tar man et tema som mote for eksempel, så forandrer ting seg veldig fort, og for oss gutta som i utgangspungtet ikke er så veldig interessert i mote, så er det vanskelig og henge med i svingene ;) (heldigvis har vi en på teamet som er flink til dette)

Hvis man har som mål og skive en(i hvertfall litt)voksen blogg, som skal interessere jenter/Kvinner i alderen 20-40 år. Hva liker disse jente å lese om? :)

Gjest Gjest_Noelle_*
Skrevet

-slanking

-interiør

-forhold/ekteskap/skilsmisse/samliv

-bryllup

-barn

-sminke

-hårpleie

-hud og kroppspleie

-spareiser

antagelig mye mer også! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...