Gå til innhold

Overraske fruen på bryllupsnatta

Anbefalte innlegg

Gjest Black viking
Skrevet

Hei,

jeg lurer på om hvordan skal man overraske fruen på bryllupsnatta, ved å gjøre noe som gir positiv inntrykk. Alle har vel sex den natta, men jeg lurer på om noen damer her kunne gi meg tips og råd om hvilken gave eller presang jeg bør gi fruen.

ser frem til svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste damer setter vel pris på litt ekstra romantikk denne kvelden/natta. Du kan f.eks pynte rommet med blomster og levende lys. Roseblader på senga er en klassiker! :hjerte: Også kan du gi henne en deilig massasje! Hun har trippet rundt i heler og kanskje en litt tung kjole hele dagen, så det er nok deilig! Eller tappe i et godt varmt bad :jepp:

Når det gjelder gave, er det veldig individuelt hva man blir glad for. mange gir vel smykker, øredobber o.l. men prøv å fisk litt etter hva hun ønsker seg :) Hun blir nok veldig fornøyd uansett!

Lykke til!

Skrevet
Hei,

jeg lurer på om hvordan skal man overraske fruen på bryllupsnatta, ved å gjøre noe som gir positiv inntrykk. Alle har vel sex den natta, men jeg lurer på om noen damer her kunne gi meg tips og råd om hvilken gave eller presang jeg bør gi fruen.

ser frem til svar...

Gå for masse kos - ikke stress med sex'en i hvert fall - det har vært en lang dag for begge, så ikke bli lei og overrasket om dere ikke orker :)

Skrevet

ta det som det kommer, dere er nok begge slitne etter en lang dag med mange inntrykk. Kanskje sexen er bedre etter en god frokost, et bad og tanken om å ha sex som mann og kone for første gang ;)

Enig med LindaM lytt til hintene hennes, hun har sikkert en liten ide om hva hun ønsker seg.

jeg for min del sa jeg ønsker meg en madonna ring i hvitt gull, også er det opp til mannen og finne diamant størrelsen ;)

lykke til og gratulere med giftemålet

Gjest Black viking
Skrevet

Takk for gode råd, men fortsatt er det uklart. Problemet er at hun ikke er så åpen med å si ifra hva hun ønsker, for hun mener det viktigste for henne er meg.

Anyway, fint om dere kommer med noen tips--- :romeo:

ta det som det kommer, dere er nok begge slitne etter en lang dag med mange inntrykk. Kanskje sexen er bedre etter en god frokost, et bad og tanken om å ha sex som mann og kone for første gang ;)

Enig med LindaM lytt til hintene hennes, hun har sikkert en liten ide om hva hun ønsker seg.

jeg for min del sa jeg ønsker meg en madonna ring i hvitt gull, også er det opp til mannen og finne diamant størrelsen ;)

lykke til og gratulere med giftemålet

Skrevet

Hvis du tror at dere er i form til det etter festen (og ikke bare drømmer om å slenge dere i senga og sovne), så ville jeg avtalt med hotellpersonalet om at de tenner masse, masse lys på rommet til dere kommer. (du kan jo diskre sende en sms eller noe til de når dere nærmer dere). Et varmt bad hadde sikkert vært godt, men fører nok til trøtthet, hehe. Roseblader på senga må dere jo ha da.. ;) Massasjeolje kanskje? Vin på kjøling? Svak romantisk musikk i bakgrunn?

Skrevet

Roseblader på senga er tacky og ganske harry spør du meg :fnise:

Skrevet
Roseblader på senga er tacky og ganske harry spør du meg :fnise:

Godt vi er forskjellig ;) Synes det er lekkert og romantisk! :rødme:

Gjest Black viking
Skrevet

Hei,

det finnes andre ting mellom himmel og jord enn sex.

jeg snakker om presang som damer liker å få....noen gode forslag takk.

Skrevet
Hei,

Hvis du skal gifte deg med henne vet du nok aller best hva slags kvinne hun er og hva hun liker. Vanskelig å gi råd hva en kvinne vil ha i gave av sin mann når vi ikke kjenner henne slik du gjør.

Vi er jo alle veldig forskjellige. Noen vil gjerne ha diamanter, smykker og ringer. Andre vil ha en reise.. noen noe annet. Veldig vanskelig å gi råd.

Skrevet
Hei,

Du skal jo gifte deg med dama - da må du jo vite hva hun ønsker seg!

Det er jo ikke sånn at alle jenter ønsker seg det samme...

Fantasiløse gutt!

Skrevet (endret)
Hei,

ser frem til svar...

nei alle har ikke sex den natta. man er som regel utrolig slitene

du kjenner henne bedre enn oss så jeg regner med du vet hva hun liker

Endret av estella87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...