Gjest KateW Skrevet 3. februar 2010 #21 Skrevet 3. februar 2010 Kan aldri tenke meg at noen normale damer går med på dette, så her tar du nok feil. Og du er mann eller kvinne? Og er DU normal?
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #22 Skrevet 3. februar 2010 Du må gjerne mene de er avvikere men få er de ikke....... Er nok heller sånn at de fleste holder det for seg selv kamerat...... Du får sjekke denne linken og legge spesielt merke til punkt 4 på lista over kvinners fantasier......... hvis du virkelig går rundt og tror at dagens kvinner er så kjedelige at de fantaserer om gjensidig respekt er det på tide du våkner Link: http://www.femina.no/php/art.php?id=343904 Du glemmer noe avgjørende: forskjellen mellom fantasi og virkelighet. Selv om det går noen få skjøre kvinner omkring og drømmmer om dette så ønsker de neppe å leve ut fantasien. Og du kan jo legge spesielt merke til punkt 6.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #23 Skrevet 3. februar 2010 Og du er mann eller kvinne? Og er DU normal? Normal mann, ja. Her praktiseres sex kun i ytterst respektable former. Jeg er da ikke (bare) et dyr.
Gjest KateW Skrevet 3. februar 2010 #24 Skrevet 3. februar 2010 Og du tror at det er nok tilfredsstille en kvinne? Og ikke minst, hva er sex i respektable former?
Gjest Gjest_supermann_* Skrevet 3. februar 2010 #25 Skrevet 3. februar 2010 Du glemmer noe avgjørende: forskjellen mellom fantasi og virkelighet. Selv om det går noen få skjøre kvinner omkring og drømmmer om dette så ønsker de neppe å leve ut fantasien. Og du kan jo legge spesielt merke til punkt 6. Punkt 6 er jo også en fantasi...... det at de drømmer om det betyr jo ikke at de vil leve ut denne fantasien heller da.... Det at du ikke liker andres fantasier betyr jo ikke at de ikke er reelle og finnes....... hvis du mener at det bare er noen få skjøre som fantaserer om det som står på punkt 4 så er det jo ennå færre som fantaserer om punkt 6. Kan forklare listen for deg om du ikke helt har forstått den: Punkt 1 er den hyppigste fantasien, punkt 2 er den nest hyppigste, osv osv......
Gjest Marlo Skrevet 3. februar 2010 #26 Skrevet 3. februar 2010 Jeg må bare flire jeg altså. Her sitter det mennesker som syns det er ekkelt (og jeg respekterer det), men som sier at kvinner aldri har lyst til å gjøre dette, og menn som vil det bare er noen dyr og som ALDRI klarer å forestille seg at andre mennesker har andre lyster enn dem selv. Ja - jeg kan forstå at noen mener det er helt sykt og at de aldri ville gjort det, men de må jo også forstå (og respektere) at andre faktisk har de lystene uten å være unormale og noen freaks.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #27 Skrevet 3. februar 2010 Og du tror at det er nok tilfredsstille en kvinne? Og ikke minst, hva er sex i respektable former? Vel, en pekepinn på hva jeg mener med respektabel sex kan være: 1. Kun sex hvis jeg elsker eller har dype, varige følelser for dama. Respekt, verdighet, gjensidig tillit er stikkord. 2. Sexen holdes privat, aldri på offentlige steder eller annen promiskøs adferd 3. Kun vaginal penetrasjon. Analsex er perverst, grisete og stygt. 4. Oralsex kan være greit, men jeg liker det egentlig ikke. 5. Aldri dirty-talk: det er bare tacky og vulgært, og ikke sjelden kvinneundertrykkende 6. Selvfølgelig ingen sex-leketøy av noen art. 7. Sex er mellom to personer, ikke flere. 8. Ingen harry påkledninger eller noe, som f.eks. latex, diverse uniformer, skolepike, eller andre syke kostymer som nutcasene liker å trekke i. 9. Gryntingen under akten er vel uungåelig, men holdes under kontroll Ja, jeg mener at dette er nok til å tilfredsstille dama.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #28 Skrevet 3. februar 2010 Jeg må bare flire jeg altså. Her sitter det mennesker som syns det er ekkelt (og jeg respekterer det), men som sier at kvinner aldri har lyst til å gjøre dette, og menn som vil det bare er noen dyr og som ALDRI klarer å forestille seg at andre mennesker har andre lyster enn dem selv. Ja - jeg kan forstå at noen mener det er helt sykt og at de aldri ville gjort det, men de må jo også forstå (og respektere) at andre faktisk har de lystene uten å være unormale og noen freaks. Folk må selvfølgelig få leve som de vil. Men freaks er de.
Gjest Gjest_supermann_* Skrevet 3. februar 2010 #29 Skrevet 3. februar 2010 Vel, en pekepinn på hva jeg mener med respektabel sex kan være: 1. Kun sex hvis jeg elsker eller har dype, varige følelser for dama. Respekt, verdighet, gjensidig tillit er stikkord. 2. Sexen holdes privat, aldri på offentlige steder eller annen promiskøs adferd 3. Kun vaginal penetrasjon. Analsex er perverst, grisete og stygt. 4. Oralsex kan være greit, men jeg liker det egentlig ikke. 5. Aldri dirty-talk: det er bare tacky og vulgært, og ikke sjelden kvinneundertrykkende 6. Selvfølgelig ingen sex-leketøy av noen art. 7. Sex er mellom to personer, ikke flere. 8. Ingen harry påkledninger eller noe, som f.eks. latex, diverse uniformer, skolepike, eller andre syke kostymer som nutcasene liker å trekke i. 9. Gryntingen under akten er vel uungåelig, men holdes under kontroll Ja, jeg mener at dette er nok til å tilfredsstille dama. Gjeeeeeesp Fint du ikke har føyd på at det er grisete å ha på lys under akten da, så er sjansen for at hun ikke sovner større................
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #30 Skrevet 3. februar 2010 Gjeeeeeesp Fint du ikke har føyd på at det er grisete å ha på lys under akten da, så er sjansen for at hun ikke sovner større................ Ja ja, heller kjedelig enn å være en hund.
Gjest Marlo Skrevet 3. februar 2010 #31 Skrevet 3. februar 2010 Folk må selvfølgelig få leve som de vil. Men freaks er de. Men da er dere freaks også da? Siden dere velger å leve på en annen måte enn hva t.ex jeg velger?
Gjest Gjest_Lizzie_* Skrevet 3. februar 2010 #32 Skrevet 3. februar 2010 Vel, en pekepinn på hva jeg mener med respektabel sex kan være: 1. Kun sex hvis jeg elsker eller har dype, varige følelser for dama. Respekt, verdighet, gjensidig tillit er stikkord. 2. Sexen holdes privat, aldri på offentlige steder eller annen promiskøs adferd 3. Kun vaginal penetrasjon. Analsex er perverst, grisete og stygt. 4. Oralsex kan være greit, men jeg liker det egentlig ikke. 5. Aldri dirty-talk: det er bare tacky og vulgært, og ikke sjelden kvinneundertrykkende 6. Selvfølgelig ingen sex-leketøy av noen art. 7. Sex er mellom to personer, ikke flere. 8. Ingen harry påkledninger eller noe, som f.eks. latex, diverse uniformer, skolepike, eller andre syke kostymer som nutcasene liker å trekke i. 9. Gryntingen under akten er vel uungåelig, men holdes under kontroll Ja, jeg mener at dette er nok til å tilfredsstille dama. Trodde ikke at noen var SÅÅ kjedelige i senga lengre
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #33 Skrevet 3. februar 2010 Men da er dere freaks også da? Siden dere velger å leve på en annen måte enn hva t.ex jeg velger? Ha ha nice try. Nei, det er ikke slik at variasjon gjør alle til freaks. Det er bare noen levemåter som er suspekte, ikke alle. Min er helt normal, din er ikke.
Gjest MikeWaters Skrevet 3. februar 2010 #34 Skrevet 3. februar 2010 Vel, en pekepinn på hva jeg mener med respektabel sex kan være: 1. Kun sex hvis jeg elsker eller har dype, varige følelser for dama. Respekt, verdighet, gjensidig tillit er stikkord. 2. Sexen holdes privat, aldri på offentlige steder eller annen promiskøs adferd 3. Kun vaginal penetrasjon. Analsex er perverst, grisete og stygt. 4. Oralsex kan være greit, men jeg liker det egentlig ikke. 5. Aldri dirty-talk: det er bare tacky og vulgært, og ikke sjelden kvinneundertrykkende 6. Selvfølgelig ingen sex-leketøy av noen art. 7. Sex er mellom to personer, ikke flere. 8. Ingen harry påkledninger eller noe, som f.eks. latex, diverse uniformer, skolepike, eller andre syke kostymer som nutcasene liker å trekke i. 9. Gryntingen under akten er vel uungåelig, men holdes under kontroll Ja, jeg mener at dette er nok til å tilfredsstille dama. Dette er selvsagt bare kødd, ingen er SÅ kjedelig!
Gjest Marlo Skrevet 3. februar 2010 #35 Skrevet 3. februar 2010 Ha ha nice try. Nei, det er ikke slik at variasjon gjør alle til freaks. Det er bare noen levemåter som er suspekte, ikke alle. Min er helt normal, din er ikke. Haha, du er ikke helt god du Lev lykkelig i din lille verden, jeg er bare glad jeg ikke er dama di
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #36 Skrevet 3. februar 2010 Trodde ikke at noen var SÅÅ kjedelige i senga lengre Hvorfor skulle dette forandre seg selv om samfunnet er blitt mer liberalt? God (seksual)moral er god moral uavhengig av hva lovene eller samfunnet måtte mene. Jeg er da ikke en bikkje fordi om andre vil være det.
Gjest KateW Skrevet 3. februar 2010 #37 Skrevet 3. februar 2010 Greit, da kunne jeg aldri hatt sex med deg. Jeg har hatt slik sex, og det tilfredsstiller meg ikke. Vasker du tisseluren etter sex så den ikke skal få fittelukt hengende på seg også?
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #38 Skrevet 3. februar 2010 Punkt 6 er jo også en fantasi...... det at de drømmer om det betyr jo ikke at de vil leve ut denne fantasien heller da.... Det at du ikke liker andres fantasier betyr jo ikke at de ikke er reelle og finnes....... hvis du mener at det bare er noen få skjøre som fantaserer om det som står på punkt 4 så er det jo ennå færre som fantaserer om punkt 6. Kan forklare listen for deg om du ikke helt har forstått den: Punkt 1 er den hyppigste fantasien, punkt 2 er den nest hyppigste, osv osv...... Vet du hva, ingen innbiller seg vel i fullt alvor at disse listene er på noen måte representative i forhold til hva kvinner fantaserer om. Jeg har sett andre lister om samme tema med helt andre rangeringer, så hvilken er den riktige? Listene er bare fri dikting av diverse selvoppnevnte "eksperter" som ikke har bedre ting å finne på med tiden sin.
Gjest Marlo Skrevet 3. februar 2010 #39 Skrevet 3. februar 2010 Hvorfor skulle dette forandre seg selv om samfunnet er blitt mer liberalt? God (seksual)moral er god moral uavhengig av hva lovene eller samfunnet måtte mene. Jeg er da ikke en bikkje fordi om andre vil være det. Det er ingen her som er bikkjer. Bikkjer kan ikke bruke en datamaskin - så slutt å kalle andre for bikkjer. Samfunnet har blitt mer liberalt - ja, men det betyr ikke at et friskt sexliv kun har funnet plass de siste årene. Folk har da klart å ha et varierende sexliv tidligere også - det var bare mer tabubelagt å prate om det før. Jeg har også en god sexmoral som du kaller det, selvom jeg også fantaserer og prøver ut nye ting.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #40 Skrevet 3. februar 2010 Greit, da kunne jeg aldri hatt sex med deg. Jeg har hatt slik sex, og det tilfredsstiller meg ikke. Vasker du tisseluren etter sex så den ikke skal få fittelukt hengende på seg også? Hvordan i huleste gjettet du det? Kvinner og intuisjon altså, jeg er stum av beundring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå