Gå til innhold

gang bang

Gjest Gjest_supermann_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_supermann_*
Skrevet
Vet du hva, ingen innbiller seg vel i fullt alvor at disse listene er på noen måte representative i forhold til hva kvinner fantaserer om. Jeg har sett andre lister om samme tema med helt andre rangeringer, så hvilken er den riktige? Listene er bare fri dikting av diverse selvoppnevnte "eksperter" som ikke har bedre ting å finne på med tiden sin.

vis meg de listene da........

Du er nå også en selvutnevnt "ekspert" som ikke har noe bedre å bruke tiden på, i og med at du sitter her og mener noe om disse sakene......... Tror nok de som har laget denne undersøkelsen har et litt bredere grunnlag til å lage en slik liste enn hva du har .......

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel, en pekepinn på hva jeg mener med respektabel sex kan være:

1. Kun sex hvis jeg elsker eller har dype, varige følelser for dama. Respekt, verdighet, gjensidig tillit er stikkord.

2. Sexen holdes privat, aldri på offentlige steder eller annen promiskøs adferd

3. Kun vaginal penetrasjon. Analsex er perverst, grisete og stygt.

4. Oralsex kan være greit, men jeg liker det egentlig ikke.

5. Aldri dirty-talk: det er bare tacky og vulgært, og ikke sjelden kvinneundertrykkende

6. Selvfølgelig ingen sex-leketøy av noen art.

7. Sex er mellom to personer, ikke flere.

8. Ingen harry påkledninger eller noe, som f.eks. latex, diverse uniformer, skolepike, eller andre syke kostymer som nutcasene liker å trekke i.

9. Gryntingen under akten er vel uungåelig, men holdes under kontroll

Ja, jeg mener at dette er nok til å tilfredsstille dama.

Må få legge til: ingen sex uten kondom, og da helst to så jeg er på den sikre siden. Eksponeringsgraden overfor den andre kroppen holdes på et absolutt minimum.

Gjest chick30
Skrevet

Herreud.. lå nå folk få like hva de vil!! alle er forskjellige, og det finnes mange jenter/damer som ville vært med på dette.

merkelig hvordan folk alltid blir angrepet her på KG hvis man tar et skritt utenfor stien.. enten må flesteparten her ha et et veldig A4-liv, eller så er det mye dobbeltmoral man ser... :nei:

Skrevet

1. Kun sex hvis jeg elsker eller har dype, varige følelser for dama. Respekt, verdighet, gjensidig tillit er stikkord.

5. Aldri dirty-talk: det er bare tacky og vulgært, og ikke sjelden kvinneundertrykkende

8. Ingen harry påkledninger eller noe, som f.eks. latex, diverse uniformer, skolepike, eller andre syke kostymer som nutcasene liker å trekke i.

Kurs i å tilfredstille en kvinne 101. Snu om på samtlige punkter tils in motsetning og gjør det. Sjansen blir da abnormt mye større for å tilfredstille en kvinne enn om man følger denne listen. Dog med et unntak for latex som vel bare er for de spesielt intereserte.

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Kvinner er minst like "dirty" som menn når det handler om både fantasier og reelle handlinger. Terskelen for kvinner for å fortelle om/realisere fantasier er kanskje høyere enn for menn. Det handler om kultur og hvordan vi ser på kjønnene i dag, og det er synd. Min erfaring er at gang-bang fantasien er vanlig, dog i ulike varianter. Det kan være fantasien om å være objektet for et knippe menns nytelser, å bli brukt, nærmest utnyttet hvor gutta "driter i " hennes nytelse men bare kjører på (hun blir tilfredsstilt allikevel). Det kan like godt være drømmen om å bli dyrket (gudinne) hvor hun, ved å eksponere seg og utsatt for oppmerksomhet fra alle mennene gjør dem så kåte og ustyrlige at det sprutes i alle kriker og kroker.

Den store forskjellen, tror jeg, handler primært om fantasien forblir en fantasi og et krydder i damas hode kontra realisering. Det siste er garantert mer komplekst enn det første men begge deler er høyst normalt og akseptert, i mitt hode.

Endret av Gorgonzola
Skrevet

hahaha :fnise:

håper for din del du tuller :fnise:

hadde ikke holdt ut med deg en uke en gang.. er så glad for at jeg og min mann er litt mer livlige enn det i senga :fnise:

Skrevet

Ok, kommentaren om at du også må ha to kondomer overbeviste meg om at du kødder. SÅ kjedelig er det ikke mulig å være. Hadde du vært så døll hadde du sikkert ikke vært på sex-forumet i det hele tatt...

Om du ikke kødder synes jeg oppriktig synd i dama di :sukk:

Og forresten, ingen hunder har så skitten sex som meg, så slutt å sammenligne de stakkars hundene med oss :fnise:

Gjest Eurodice
Skrevet
Ok, kommentaren om at du også må ha to kondomer overbeviste meg om at du kødder. SÅ kjedelig er det ikke mulig å være. Hadde du vært så døll hadde du sikkert ikke vært på sex-forumet i det hele tatt...

Om du ikke kødder synes jeg oppriktig synd i dama di :sukk:

Og forresten, ingen hunder har så skitten sex som meg, så slutt å sammenligne de stakkars hundene med oss :fnise:

Grunnen til at han har to kondomer, er vel fordi han og damen har to omganger i sengehalmen, tenker jeg. Det må vel være nok for et respektabelt par :ler: .

Skrevet (endret)

Søk på google: norsk forum for gangbang, så kommer du til hjemmesiden for norsk "gangbang"-forening. De arrangerer noen treff.

Sexomaniac

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
  • 2 uker senere...
Gjest mannemannen
Skrevet
Ønsker å arrangere gang bang for min frue......... Burde ikke være vanskelig å få til da hun er i sin beste alder flott og sexy. Opplegget blir at hun ligger naken og bundet fast i senga med maske på og så kommer det inn mellom 4 og 8 eldre griser og knuller henne og spruter i henne en etter en. Noen som vet om noen ok nettsteder med kontaktannonser om dette og gjerne også nettsteder med filmer som ligner dette?

Nyyydelig

Skrevet

Du med lista!

Det var ikke mye nytelse å spore på den lista di? Og det er vel nytelse sex skal handle om, ikke respektabilitet og beherskelse.

*ler*

Skrevet

Du kødder nå, ikke sant??!!??

Skrevet

Tror det var på plass men en slik liste her på forumet.

Har en forestilling om at her sitter det mange godt voksne, enslige menn som gasser seg i unge jenters umodne tanker angående sex.

Skulle heller ønske at voksne mennesker kunne veilede de unge til fornuftige tanker. Her inne er SEX blitt til noe det ikke skal være

Gjest brutal_mann
Skrevet
Og du tror at det er nok tilfredsstille en kvinne?

Og ikke minst, hva er sex i respektable former?

Sex i respektable former er en forknytt måte å ha sex på. en skal ikke forbinne sex'en med noe positivt mellom to eller flere parter. Ei skal en tolerere at det finnes mennesker som har stort personlig utbytte av sex i høyst forskjellige former. Alt fra intens intimitet mellom to elskende til rå knulling sammen med flere. Alt som på noe som helst måte kan forbindes til dette er en styggedom og må ses ned på. Strengt tatt er respektabel sex en oppskrift på et meningsløst liv totalt blottet å tørre å leve.

Forøvrig er jeg imponert over hvor mange moralister som befinner seg i denne tråden.

Om en dame, og hennes partner, har et stort utbytte av at hun blir bundet fast og så knullet "sønder og sammen" av et knippe "fremmede" menn, hvorfor skal de nektes dette? Om dette er aldri så langt fra den sex'en JEG vil ha, så driter jeg en lang i om naboen får tidenes orgasmer av dette. Jeg har tross alt ikke (noe med) sexliv(et) til naboen.

Skrevet

Hvis du vil finne karer til gangbang, sjekk ut www.norcuckold.com

Norsk nettsted :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Bor dere i Oslo området?

Vet om minst tre plasser ute i naturen som egner seg til GB om sommeren og som blir brukt til det. Deltakere kan dere finne på Sex Date. Jeg vet om noen som blir med på slikt.

På det ene stedet så jeg ei som holt på i to timer kontinuerlig.

Hun ble helt nedsprøytet. Rene Holmenkolldagen i området. Umulig å parkere pga. alle deltakerne.

Noe for dere?

Gjest Roger
Skrevet

Kan dere slutte å krangle, så vi kan fokusere på denne gangbangen?? Å se sin uskyldige og unge kone nyte en haug med menn, og være skikkelig slem pike som skreve og la fremmed pikk knulle den gifte fitta si i fullt nærvær av sin ektemann, dette er fantasi det :)

Min kone er 28, blond, søt og uskyldig og veldig snill. Hun har deilig stram kropp med pæreformet sprettrompe, en vakker og feminin mus (faktisk, ja!) og store lyserosa areolas på sine C-cup pupper. Hun tar godt i mot fantasien min, men jeg respekterer det når hun sier at hun ikke er klar for det ennå iallefall. Hun liker at fantasiene mine er sentrert rundt henne og ikke en eller annen Linni Meister. For meg er utgnangspunktet: Det finnes masse vakre og sexy kvinner der ute, som selvfølgelig kan tenne meg seksuelt. Men jeg FORGUDER kona mi, og synes hun fortjener så mye forskjellig og fremmed kukk hun måtte ønske :) Og siden hun ber meg vente, trives jeg godt med at dette bare er en fantasi.

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil finne karer til gangbang, sjekk ut www.norcuckold.com

Norsk nettsted :)

Fin side. Husker det var en Norsk Gangbang Forening for en tid tilbake, men usikker om den fortsatt er i drift. Noen som vet?

Anonymous poster hash: f891b...319

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...