Gjest Gjest_supermann_* Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Ønsker å arrangere gang bang for min frue......... Burde ikke være vanskelig å få til da hun er i sin beste alder flott og sexy. Opplegget blir at hun ligger naken og bundet fast i senga med maske på og så kommer det inn mellom 4 og 8 eldre griser og knuller henne og spruter i henne en etter en. Noen som vet om noen ok nettsteder med kontaktannonser om dette og gjerne også nettsteder med filmer som ligner dette?
Gjest Eurodice Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Ønsker å arrangere gang bang for min frue......... Burde ikke være vanskelig å få til da hun er i sin beste alder flott og sexy. Opplegget blir at hun ligger naken og bundet fast i senga med maske på og så kommer det inn mellom 4 og 8 eldre griser og knuller henne og spruter i henne en etter en. Noen som vet om noen ok nettsteder med kontaktannonser om dette og gjerne også nettsteder med filmer som ligner dette? Jeg har en sterk mistanke om at dette arrangementet er mest for din egen del, noe å bli opphisset og tent av og å onanere til.
Gjest Marlo Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Hva så om det er det? Og det kan jo faktisk hende at kvinner tenner på dette også selvom du kanskje ikke gjør det. Jeg syns det høres veldig opphissende ut iallefall. TS; Du kan jo prøve forum som nakenprat.no og lignende.
Gjest Gjest_supermann_* Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Jeg har en sterk mistanke om at dette arrangementet er mest for din egen del, noe å bli opphisset og tent av og å onanere til. tja, kan forsåvidt si at det er litt opphissende men har ingen planer om å onanere til det........ er vel sånn at dette kanksje er noe du selv har fantaasert om skjønner jeg.... Takk for innspillet ditt men dersom du ikke kan bidra med noe av det jeg spurte om kan du spare deg for flere innlegg
Gjest Gjest_supermann_* Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Hva så om det er det? Og det kan jo faktisk hende at kvinner tenner på dette også selvom du kanskje ikke gjør det. Jeg syns det høres veldig opphissende ut iallefall. TS; Du kan jo prøve forum som nakenprat.no og lignende. Takk takk får sjekke der da.......... Tror at det er flere enn min frue som tenner på dette som du sier faktisk ja. Men er nok ikke så mange som tør/er så heldige at de får oppleve det.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Hva så om det er det? Og det kan jo faktisk hende at kvinner tenner på dette også selvom du kanskje ikke gjør det. Jeg syns det høres veldig opphissende ut iallefall. TS; Du kan jo prøve forum som nakenprat.no og lignende. Sykt synes jeg. Og jeg er mann.
Gjest Gjest_supermann_* Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Sykt synes jeg. Og jeg er mann. Det var jammen intressant........ Hver sin smak vet du
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 Det var jammen intressant........ Hver sin smak vet du Og enkeltes smak er slik at de burde vært sperret inne.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #9 Skrevet 3. februar 2010 Sykt synes jeg. Og jeg er mann. Samme her! Om det slår feil da? Du kan faktisk bli anmeldt for MULTI voldtekt,eller alle fall medvirkning. Tenk litt over ting
Gjest Marlo Skrevet 3. februar 2010 #10 Skrevet 3. februar 2010 Ja for meningen er jo at dama bare plutselig skal bindes fast og knulles av en gjeng menn .... Normalt sett så pleier dama være med på moroa da...
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #11 Skrevet 3. februar 2010 Ja for meningen er jo at dama bare plutselig skal bindes fast og knulles av en gjeng menn .... Normalt sett så pleier dama være med på moroa da... Kan aldri tenke meg at noen normale damer går med på dette, så her tar du nok feil.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #12 Skrevet 3. februar 2010 Ja for meningen er jo at dama bare plutselig skal bindes fast og knulles av en gjeng menn .... Normalt sett så pleier dama være med på moroa da... *Ler høyt* Du sa det.
Gjest Marlo Skrevet 3. februar 2010 #13 Skrevet 3. februar 2010 Hadde min samboer nevnt dette så hadde jeg vært med på det, så her tar nok DU feil Men han vil ikke, så da respekterer jeg det. Folk er nemlig forskjellige.
Gjest Løpp Skrevet 3. februar 2010 #14 Skrevet 3. februar 2010 Hva er normalt? Dette er nok mer normalt enn du tror, det er bare ikke noe vi damer går å snakker høyt om..
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #15 Skrevet 3. februar 2010 Hadde min samboer nevnt dette så hadde jeg vært med på det, så her tar nok DU feil Men han vil ikke, så da respekterer jeg det. Folk er nemlig forskjellige. Ærlig talt....blir bare oppgitt av enkelte kvinner. Kvinner skal elskes med, mykt, prøvende og forsiktig, ikke "tas" mener jeg. Altså er det galt at de liker å bli tatt. Perverst faktisk.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #16 Skrevet 3. februar 2010 Hva er normalt? Dette er nok mer normalt enn du tror, det er bare ikke noe vi damer går å snakker høyt om.. Da er dere ikke riktig gode i hodene deres.
Gjest Gjest_supermann_* Skrevet 3. februar 2010 #17 Skrevet 3. februar 2010 Ærlig talt....blir bare oppgitt av enkelte kvinner. Kvinner skal elskes med, mykt, prøvende og forsiktig, ikke "tas" mener jeg. Altså er det galt at de liker å bli tatt. Perverst faktisk. At ditt sexliv er snevert og begrenser seg til "myk, prøvende og forsiktig elskov" en lørdag i måneden og ellers en stille ronk i smug i ny og ne er jo bare trist for deg, men heldigvis er det ikke alle som har det sånn........ Dette er faktisk noe ganske mange kvinner fantaserer om...... Tror du bør prøve å friske deg opp litt før din partner forlater deg av ren kjedsomhet jeg min venn.
Gjest Gjest_supermann_* Skrevet 3. februar 2010 #18 Skrevet 3. februar 2010 Hva er normalt? Dette er nok mer normalt enn du tror, det er bare ikke noe vi damer går å snakker høyt om.. Stememr nok ganske så bra det der du........
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #19 Skrevet 3. februar 2010 At ditt sexliv er snevert og begrenser seg til "myk, prøvende og forsiktig elskov" en lørdag i måneden og ellers en stille ronk i smug i ny og ne er jo bare trist for deg, men heldigvis er det ikke alle som har det sånn........ Dette er faktisk noe ganske mange kvinner fantaserer om...... Tror du bør prøve å friske deg opp litt før din partner forlater deg av ren kjedsomhet jeg min venn. At mange kvinner fantaserer om dette har du vel ikke akkurat dekning for, har du vel? God sex handler om gjensidig respekt, ikke underkastelse og denslags, så jeg tror nok de aller fleste kvinner liker å praktisere sexlivet sitt på en måte som ikke går på akkord med hennes verdighet. Så selv om heller ikke jeg har tall å slå i bordet med tror jeg at det kun er noen få avvikere som fantaserer om dette.
Gjest Gjest_supermann_* Skrevet 3. februar 2010 #20 Skrevet 3. februar 2010 At mange kvinner fantaserer om dette har du vel ikke akkurat dekning for, har du vel? God sex handler om gjensidig respekt, ikke underkastelse og denslags, så jeg tror nok de aller fleste kvinner liker å praktisere sexlivet sitt på en måte som ikke går på akkord med hennes verdighet. Så selv om heller ikke jeg har tall å slå i bordet med tror jeg at det kun er noen få avvikere som fantaserer om dette. Du må gjerne mene de er avvikere men få er de ikke....... Er nok heller sånn at de fleste holder det for seg selv kamerat...... Du får sjekke denne linken og legge spesielt merke til punkt 4 på lista over kvinners fantasier......... hvis du virkelig går rundt og tror at dagens kvinner er så kjedelige at de fantaserer om gjensidig respekt er det på tide du våkner Link: http://www.femina.no/php/art.php?id=343904
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå