lilleting Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Heisann... Jeg er invitert på kostymefest med tema Disney i slutten av mars... Prøvde å se etter kostymer på nett, men fant veldig lite norske sider. Noen som vet om pålitelige kostymebutikker i utlandet, eller som har noen andre ideer?
¤Pernille¤ Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 (endret) Har dere Disneybutikk der du bor? Det har vi her i hvert fall, mener at de har litt kostymer. Her er én nettbutikk i hvert fall. Litt forslag: -Pochahontas -Tingeling -"Meg" fra Hercules -Mulan? -Esmeralda -Cruella De Ville -Jasmine -Minnie Mus -Diverse andre Endret 3. februar 2010 av ¤Pernille¤
¤Pernille¤ Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Hvem skal du kle deg ut som? Ebay er jo forresten en god side.
lilleting Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2010 Tenkte på Alice i Eventyrland eller Tingelig... takk for link forresten :happy:
¤Pernille¤ Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Bare hyggelig! Var mye å velge imellom på alle de sidene Lykke til!
Nyxe Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 Hottopic har jeg sett hat mange fine Alice kosdtymer, alt i fra Mad hatter, queen of hearts til Alice. ElegantParty har jeg god erfaring med. Leverer raskt, og kostymene er nydelig og god kvalitet ! Mooncostumes har sykt gode kostymer, men jeg fikk litt rot med dem når jeg skulle ha to kostymer på engang. De kunne ikke sende dem ilag, og når jeg bestilte dem hver for seg så sendte de kun den ene.. Jeg fikk pengene tilbake med engang jeg ga beskjed, men syntes de var litt vims. Uannsett, de har et fantastisk utvalg og koster fint lite for den kvalitet ! Og pakken som kom, kom raskt^^
¤Pernille¤ Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 Gode tips ovenfor Ellers fant jeg litt Alice i eventyrland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå