Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at man bør ha ulykke/uføre ettellerannet pga som student blir man automatisk minstepensjonist hvis noe skjer. Gjennom foreninga mi har jeg tilbud på 400kr per år, gir utbetaling på 1 mill (v uførhet) Er det noe bra? Er det noen som vet hvor mye man bør ha, gode tilbud?

har reise og innbo forsikring fra før av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

400 kr i året for uføreforsikring er veldig bra. Og 1 mill er grei utbetaling. Er det et fast beløp eller er det knyttet til golketrygdens grunnbeløp (G)?

Dersom du i tilleg får tilbud om livsforsikring gjennom foreningen kan det være lurt å tenge dette allerede nå mens du enda er ung og frisk. Senere i livet kan det være vanskelig å få livsforsikring pga livets løp gir deg diverse plager. Dette koster ikke så mye når du er er ung, og det er veldig fint å ha den gangen du får gjeld og samboer eller livsarvinger.

Skrevet
Jeg har hørt at man bør ha ulykke/uføre ettellerannet pga som student blir man automatisk minstepensjonist hvis noe skjer. Gjennom foreninga mi har jeg tilbud på 400kr per år, gir utbetaling på 1 mill (v uførhet) Er det noe bra? Er det noen som vet hvor mye man bør ha, gode tilbud?

har reise og innbo forsikring fra før av.

Hvilken forening har du? Dette var interessant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...