Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #1 Skrevet 3. september 2003 Nå har jeg endelig fått lagt den ut. Den er ganske kjedelig enda, men det er da en start:-) Dere kan se den her: http://home.no.net/rgravrak/ Kom gjerne med ris, ros, tips osv osv..
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #3 Skrevet 3. september 2003 :oops: Takk for det. De fleste av ansiktstegningene der er bare skisser, men. Bortsett fra det ene, som syns litt dårlig..
koldbruna Skrevet 4. september 2003 #4 Skrevet 4. september 2003 Kjempe fin hjemmeside du har laget! Dette blir bra og jo mere du holder på jo bedre blir det. koldbruna
Nala Skrevet 4. september 2003 #5 Skrevet 4. september 2003 Kjempefin nettside. Stå på! Jeg savner imidlertid at venstremenyen følger meg mellom sidene. På den måten sparer man seg et tilbake-klikk etterhvert som man beveger seg rundt på siden. Og rent estetisk så ville jeg personlig ha valgt å ikke midtstille teksten. Jeg synes nemlig midtstilt brødtekst virker litt rotete. Men det er min mening altså Og en liten ting til sist: Jeg ville tenkt nøye gjennom det med å legge ut bilder av nakne barn på nett. Er mange raringer der ute. Selv har jeg en personlig hjemmeside med info om og bilder av familien min. Har mange bilder av jenungen min der, men jeg velger bevisst å ikke inkludere et eneste bilde hvor hun ikke har klær på seg. En forholdsregel jeg velger å ta ute i nettverdenen.
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #6 Skrevet 4. september 2003 Jeg lagde en kjempehjemmesidfe i vår, og skulle til å legge den ut på nett, og da slo alt feil. Så den kom seg ikke ut på nett. Jeg ga nemlig opp :cry: Forstod meg ikke helt på det FTP - eller FPT - programmet. Pokker også!! Noen som vet om et program som er lett å bruke?
Theolina Skrevet 4. september 2003 #7 Skrevet 4. september 2003 Hei. Kjempeflott hjemmeside. Og de flotte tegningenene! Guri.. Men den har ikke noen tittel så vidt jeg kan huske. Og så var det det at menyen ikke fulgte med fra side til side. Og det med nakne barn. Du kan visst bli anmeldt for prono da.. Lykke til med den videre utviklingen!
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #8 Skrevet 4. september 2003 Kjempefin nettside. Stå på! Jeg savner imidlertid at venstremenyen følger meg mellom sidene. På den måten sparer man seg et tilbake-klikk etterhvert som man beveger seg rundt på siden. Og rent estetisk så ville jeg personlig ha valgt å ikke midtstille teksten. Jeg synes nemlig midtstilt brødtekst virker litt rotete. Men det er min mening altså Og en liten ting til sist: Jeg ville tenkt nøye gjennom det med å legge ut bilder av nakne barn på nett. Er mange raringer der ute. Selv har jeg en personlig hjemmeside med info om og bilder av familien min. Har mange bilder av jenungen min der, men jeg velger bevisst å ikke inkludere et eneste bilde hvor hun ikke har klær på seg. En forholdsregel jeg velger å ta ute i nettverdenen. Men den har ikke noen tittel så vidt jeg kan huske. Og så var det det at menyen ikke fulgte med fra side til side. Og det med nakne barn. Du kan visst bli anmeldt for prono da.. Tusen takk for at dere gir innspill på ting som kan forandres. Det er sånt jeg lærer av, så. Skal tukle litt senere å prøve å fikse på det dere nevner! :D
Gjest Lea Skrevet 4. september 2003 #9 Skrevet 4. september 2003 Jeg lagde en kjempehjemmesidfe i vår' date=' og skulle til å legge den ut på nett, og da slo alt feil. Så den kom seg ikke ut på nett. Jeg ga nemlig opp :cry: Forstod meg ikke helt på det FTP - eller FPT - programmet. Pokker også!! Noen som vet om et program som er lett å bruke?[/quote'] Jeg bruker SmartFTP og synes at det er veldig enkelt. Du finner dette og flere andre ftp-programmer HER Det er også veiledninger til programmene.
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2003 #10 Skrevet 5. september 2003 Ja lurer på om det ikke var akkurat det programmet jeg brukte. Siden alt var på engelsk, tulla jeg meg bort i et eller annet, og ting skar seg under overføringa.
Gjest Lea Skrevet 5. september 2003 #11 Skrevet 5. september 2003 Caliente: Jeg knota litt i begynnelsen jeg også. Men når jeg fant ut av det, så gikk alt veldig greit. Først må du opprette mappen www_docs Fremgangsmåten (på norsk) finner du HER Det som er viktig er at du lager de samme mappene i ftp-programmet, som de du har på disken din. Og at mappene har riktig størrelse på bokstavene. Hvis du har en mappe som heter "bilder" på disken din, så lager du en mappe som heter "bilder" i Ftp-programmet også. Så laster du opp innholdet i mappa.
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2003 #12 Skrevet 5. september 2003 Ok, tusen takk for tipset. Skal prøve det :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå