Gjest Étoile Skrevet 3. september 2003 #1 Skrevet 3. september 2003 Heisann! Dette har sikkert vært oppe før, men hadde litt problemer med å finne akkurat det jeg søkte etter, så håper noen kan hjelpe meg allikevel. Jeg har bestilt varer fra Strawberrynet for 70 kr. I dag fikk jeg melding fra posten om ufortollet sending, men skjønner ikke helt hva det er jeg skal gjøre. Sendingen er jo under 200 kr, holder det å sende fødselsnummeret mitt og kopi av kontoutskrift tilbake til posten? Eller må jeg skrive under på fortollingsfullmakt - evt. opprette brukernavn etc. på toll.no? Noen som vet noe om dette? Forvirra meg blir kjempeglad hvis noen kan hjelpe meg!
lillesol20 Skrevet 3. september 2003 #2 Skrevet 3. september 2003 Skriv under på fortollingsfullmakt du- hvis verdien i pakken er på under 200 åpner de den, sjekker at det stemmer og sender den videre til deg uten at det vil koste deg noe. Er den over 200, regner de moms og toll osv... Og da får du ettersendt regning på dette. Når jeg fikk en sånn beskjed i posten fra Tollen, sendte jeg med fullmakten m/ fødselsnummer og underskrift, og en utskrift av kvitteringen jeg fikk fra Strawb.net på mail rett etter at jeg gjorde bestillingen. Brevet skal sendes til Postens Godssenter, tror jeg. Mener å huske at adr. står på arket du fikk.
Gjest Étoile Skrevet 3. september 2003 #3 Skrevet 3. september 2003 Takk for hjelpen lillesol! :D Får prøve å fikse dette her da... :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå