Gå til innhold

Hvordan forholde seg til noen som ikke planlegger

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

En fyr spurte meg om jeg ville treffes mot helga (type date) sa ja, og vi begynte å snakke litt om hva vi kunne gjøre.

Etterhvert spurte jeg om vi skulle treffes til helga da?

Som svar fikk jeg: Jeg planlegger ikke lenger enn 12 timer fram i tid, men ja, kan treffes iløpet av helgen.

Føles jo som han holder helgen åpen, på en måte.. Hvordan skal jeg tolke dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En fyr spurte meg om jeg ville treffes mot helga (type date) sa ja, og vi begynte å snakke litt om hva vi kunne gjøre.

Som svar fikk jeg: Jeg planlegger ikke lenger enn 12 timer fram i tid, men ja, kan treffes iløpet av helgen.

Jeg ville sagt at det er fint at du får det avklart allerede nå, for han bør nok ikke du fortsette å forholde deg til. Det er kjempeslitsomt hvis man er altfor ulike på det der. Ingen av delene er jo feil, men du kommer til å bli gal.....

Skrevet

He he. Tenk deg om 5 år, når han fortsatt ikke kan planlegge noen ting og dere har to barn og hund og du må ta ansvar for alt som krever et minimum av planlegging!

For et irritasjonsmoment!! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...