Væren Skrevet 3. september 2003 #1 Skrevet 3. september 2003 OK, klesidioten Væren kliner til igjen: Hvilket ytterplagg skal man satse på nå til høsten? Nå tenker jeg ikke på hverdagsjakke nødvendigvis, men kanskje det også, forresten... Men helst tenker jeg på hva man skal bruke når man skal ut på byen, f.eks. I sommer har det vært dongeryjakke til det meste; kjole, skjørt, bukse, cargobukser - og shorts! Veldig greit... Ser for meg at det snart er på tide å tenke noe lengre, varmere og noe man er mer kledd i, og det uten at man snakker om sid ullkåpe! Den svarte "liksom" skinnfrakken er jo også relativt "ut" nå. Så hva har man igjen da? Hmm.... Har lyst på noe i svart eller beige, jeg!
Gjest Mae Skrevet 3. september 2003 #2 Skrevet 3. september 2003 Noe av det stiligste du kan bruke i høst er en 3/4 lang frakk i tykk cordfløyel. De kommer i mange farger og prisklasser, også i sort og beige. Kombiner med lange skjerf og vanter så får du den rette looken. Mae
Væren Skrevet 3. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2003 Dette høres absolutt ut til å være noe for Væren! Har sett cordfrakker rundt omkring, og lurt litt på om det hadde vært noe å satse på i høst! Så en i en fin brunfarge... Takk for tipset, Mae! God klem!
Gjest Lea Skrevet 3. september 2003 #4 Skrevet 3. september 2003 Jeg har kjøpt meg en sånn innsvinget cord-jakke, jeg. De har dem over alt. De ligner mest på innsvingede blazere, men er litt røffere liksom. Min er ganske tynn, så jeg tror nok at det må sterkere saker til før vinteren.
Gjest Mae Skrevet 3. september 2003 #5 Skrevet 3. september 2003 Cordfrakker fåes både med og uten for. Mae
Snehvit Skrevet 3. september 2003 #6 Skrevet 3. september 2003 Så flott at cord er in i høst, ettersom jeg har kjøpt meg 3 slike jakker! En 3/4 lang sort foret fra Sand, en knelang offwhite fra Filippa K og en kort innsvingt beige fra H&M. Så da skulle jeg vel være helgardert, både når det gjelder lengde, farge og foring...
Skusla Skrevet 3. september 2003 #7 Skrevet 3. september 2003 Tweed jakker og Boblejakker er også hot. :D
Tusenfryd Skrevet 4. september 2003 #8 Skrevet 4. september 2003 Jeg har tenkt på en kort, tynn boblejakke som en sånn "overgangsjakke". Jeg tenker at den holder lenger i motebildet enn cordfløyel - for jeg har ikke råd å kjøpe ny jakke hvert år.
Gjest Cruella Skrevet 4. september 2003 #9 Skrevet 4. september 2003 Jeg har sett noen enkle fine med hette i cord på VeroModa. De kommer i grønt, sort og beige. Koster kun 300 kroner.
Diva Skrevet 4. september 2003 #10 Skrevet 4. september 2003 Tror jeg satser på en middels lang tweed jakke for min del :D ELSKER den stilen
lillesol20 Skrevet 4. september 2003 #11 Skrevet 4. september 2003 Jeg har en lignende som Lea har. Dress-jakke lignende sak med krage i uforet beige cord- kjøpt på salg for 200 kr. Går til rett nedenfor hoftene og er innsvinget.
Gjest Vanessa Skrevet 4. september 2003 #12 Skrevet 4. september 2003 Trenchcoat er stilig synes jeg, selv om det vel helst var i vår de var moderne. Men de er jo ganske klassiske da, og ser fine ut uavhengig av moten. Jeg har selv en sort fra Benetton, og er veldig begeistret for den.
Theolina Skrevet 4. september 2003 #13 Skrevet 4. september 2003 Jeg har kjøpt en beige jakke på H&M. Er som en dressjakke i veldig fin/tynn cordfløyel. Er ikke så veldig flink til å forklare, men synes den er kjempefin. Er ikke foret, så kan vel komme til å bli litt i kaldeste laget fremover..
Snehvit Skrevet 4. september 2003 #14 Skrevet 4. september 2003 Jeg har kjøpt en beige jakke på H&M. Er som en dressjakke i veldig fin/tynn cordfløyel. Kanskje den er maken til min! Har den tre knapper, to frontlommer og en brystlomme?
Væren Skrevet 4. september 2003 Forfatter #15 Skrevet 4. september 2003 Har visst flere jakker enn jeg kom på i farten, jeg! Kjøpte meg jo en 3/4 lang tøff, grå ullfrakk i fjor! Men har veldig lyst på beige eller brun cordfrakk/jakke likevel...
orakel Skrevet 4. september 2003 #16 Skrevet 4. september 2003 Jeg kjøpte meg en 3/4 lang cordfløyelsjakke fra Sand i fjor. Kjekt at det fortsatt er på moten :D så kan jeg bruke den en sesong til.
Gjest Malena Skrevet 6. september 2003 #18 Skrevet 6. september 2003 Så enig, så enig, Blåmann ... Kjøp akkurat det du selv liker, Væren .... og det du føler deg vel i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå