Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg kjøpte den i dag. :)

Si ifra når du har sett litt i den da. Er den verdt kjøpet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har dere handla? Jeg har, men det ble noen andre bøker enn opprinnelig planlagt. :)

Ikke enda. Men kommer nok til å handle en av de nærmeste dagene.

Skrevet

Jeg har vært på snabelsalget i dag, og kjøpte tre bøker om 2. verdenskrig/kz-leire, 2 anatomi/fysiologi-bøker (en for voksne og en for barn), en bok om alternativ behandling, en om sjel, kropp og sinn sett fra ulike perspektiver.. og noen herlige barnebøker, og den om aktfotografering. Og den til Joralf Gjerstad.

Det ble jo litt penger, men herlighet, så mange bøker man får for under 1500kr på snabelsalg. :)

Skrevet
Si ifra når du har sett litt i den da. Er den verdt kjøpet? :)

Jeg synes det. :) Hvert eneste land i verden representert, med ca en side om hvert land, litt mer om enkelte. Underfundig undertone. Kul!

Skrevet
Jeg synes det. :) Hvert eneste land i verden representert, med ca en side om hvert land, litt mer om enkelte. Underfundig undertone. Kul!

Stilig! Da tror jeg at jeg skal kjøpe den :jepp:

Skrevet

Jeg kjøpte Slam av Nick Hornby og Tidsvitner, overlevende fra Auswitch og Sachsenhausen. :)

Skrevet

har tittet litt på prisene her, fra 79 til 129 kr osv, dette er ikke billig asså...Selv om noen av bøkene koster både 4 og 600 kr egentlig.

Jeg har vært på utsalg hos forlagene og fått disse ned i 10 kr og 20 kr...Mammutsalg er lureri...

Følg heller med på når forlagene har utsalg. Der kan man handle til krampa tar deg. :shoppe: man pleier å få bagger å pakke i, poser bare ryker, SÅ mye handler folk når det er riktig billig.

Skrevet

Wonders: hvordan finner man ut når de har dette da? og hvor? :)

• 2 uker senere...
Gjest spurvemann
Skrevet

Nå, som det er halv pris på mammut-rester, er det gode dager. Jeg håper jeg rekker en tur i en stor bokhandel i morgen. Gaver til meg selv og andre :)

Skrevet

Jeg kjøpte ikke noe under mammut salget. Tenkte jeg skulle se hva som er igjen og hva bøker koster nå som de har satt ned prisen enda mer.

Skrevet

Jeg kjøpte et par romaner, men var generelt skuffa over utvalget.

Gjest Gjest_Helga_*
Skrevet
Jeg kjøpte ikke noe under mammut salget. Tenkte jeg skulle se hva som er igjen og hva bøker koster nå som de har satt ned prisen enda mer.

Jeg også. Synes ikke Mammutprisene er billig nok til å forvare innkjøpene. Har liten plass i bokhyllene og mer enn nok å bruke lønnen på. Jeg er en flittig bibliotekbruker, og har masse bøker på leselisten min.. Men det er klart det blir mer fristende jo billigere bøkene er. Har blant annet sett noen flotte kokebøker med italiensk mat og noen arkitekurbøker jeg liker.. regner med at ikke alle er solgt ennå.

Gjest spurvemann
Skrevet

Fant en fantastisk morsom en som heter Traktorland, vakker fotodokumentar-gavebok fra bygdemiljø på Jæren. Havner i gaveskapet, tiltenkt en eller annen odelsgutt på 7, eller bestefaren hans. Alt ettersom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...