Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det snart tid for Mammutsalg igjen. :) Hva har du planlagt å kjøpe? Jeg skal gå gjennom katalogen nå, håper på gode barnebøker, lydbøker og kulturhistoriske bøker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må få hentet meg en katalog først.

Skrevet

Hvis jeg ikke allerede hadde Den hemmelige kokken, så hadde jeg kjøpt den :ler: Så på haugenbok.no at den skulle koste 99. Jeg regner med at jeg finner en kokebok eller to, kanskje noen reisebøker, mulig jeg finner noe historie / dokumentar til sambo - får se, et par bøker pleier det å bli :)

Gjest spurvemann
Skrevet

En kunstbok om Anders Zorn :) - Ringdrotten på nynorsk !! - Den om Svalbard, kanskje - romaner av Torun Lian, Cormac McCarthy; ungdomsboka Amberville

Jørgen Norheim, Bente Clod, Per Petterson, Carlos R Zafon og Arto Paasilinna har jeg allerede lest, men jeg anbefaler dem gjerne. Det samme gjelder tegneserien "Løvene i Bagdad" - helt spesiell :)

Legg også merke til Spiderwick-krønikene, Mummi-bøkene, og ikke minst DEN HEMMELIGE HAGEN!! :jepp: :jepp: :jepp: Den som ikke leser den, vet ikke sitt eget beste :kjefte:

Skrevet

Ser ut til at vi har ganske lik smak, Spurvemann, jeg har også satt opp Zorn-boka og Paasilinna. :) På ønskelista står også Farlige hvetebrødsdager - klassisk hørespill, noen lydbøker for barn, Barndommens godteri, Haustvrimlebok, noen hage- og interiørbøker, en bok om Håkon Gullvåg, Gamle Norge på trykk, Wanderups valg, I hine hårde dage, Norges kunsthistorie - en kladd, Trolldom i Norge, En reise i Norge, Per Gynt-gården, en nybegynnerbok om akrylmaling, pluss et par andre.

Hm. Ser ut til at jeg må prioritere litt...

Skrevet (endret)

Jippi, Mammutsalg! :danse:

Når begynner det, og ligger det katalog på nett?

Edit: jeg fant ut av det. :)

Endret av yoga
Skrevet

Når begynner det da? Ligger det bare katalog på nettet? Ikke som man kan hente i butikken?

Skrevet

Joda, det ligger kataloger hos bokhandlerne. :)

Skrevet
Når begynner det da? Ligger det bare katalog på nettet? Ikke som man kan hente i butikken?

Begynner 22. feb :)

Skrevet

Takk, jeg fikk henta en katalog i ark butikken i stad. Da skal jeg se om det er noe som frister.

Skrevet

Er det forskjell i utvalget hos de forskjellige bokhandelkjedene?

Skrevet
Er det forskjell i utvalget hos de forskjellige bokhandelkjedene?

Det er i utgangspunktet de samme bøkene som selges på mammutsalgene, men de ulike kjedene pleier å ha enkelte titler som de legger på ekstra. Og det vil også være litt forskjeller både mellom kjeder og innad i kjedene fordi ikke alle butikkene får utlevert alt av bøker i katalogen, og noen bøker i et veldig beskjedent antall. Det er derfor veldig lurt å være tidlig ute og forhåndsbestille de bøkene du har lyst på.

Skrevet

Går det ikke an å bestille bøkene via nettet? Må de hentes i butikk?

Skrevet

Jeg har bestillt på Haugenbok...

Gjest Gjest_hedda_*
Skrevet

Her blir det "Gourmet for folket". Flott kokebok!

Skrevet

Har dere handla? Jeg har, men det ble noen andre bøker enn opprinnelig planlagt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...