monkeyhub Skrevet 4. februar 2010 #21 Skrevet 4. februar 2010 havregrøt er billig og godt:) andre typer grøt også for den saks skyld, samt det er barnevennlig!
Gjest lulua Skrevet 4. februar 2010 #22 Skrevet 4. februar 2010 takk for kjempe mange gode tips dere! :D
tineline Skrevet 4. februar 2010 #23 Skrevet 4. februar 2010 Jeg kom på en enkel og billig oppskrift med sei; en slags budsjettbacalao: - Legg seifilet (gjerne den billige i blokk) i ildfast fat, fortrinnsvis delt opp i porsjonsstykker. - Kutt opp gulrøtter i små terninger og hakk løk og fordel i formen rundt og oppå fisken - Bland litt hvitløk og oregano/timian/etc i en boks eller to med tomater, smak til med salt og pepper - Hell tomatblandingen over fisken og stek i ovnen på 200 grader i ca 20 min hvis fisken er tint eller ca 30-40 min hvis fisken er frossen. - strø noen sorte oliven over til slutt - Server med poteter
Gjest lulua Skrevet 4. februar 2010 #24 Skrevet 4. februar 2010 Jeg kom på en enkel og billig oppskrift med sei; en slags budsjettbacalao: - Legg seifilet (gjerne den billige i blokk) i ildfast fat, fortrinnsvis delt opp i porsjonsstykker. - Kutt opp gulrøtter i små terninger og hakk løk og fordel i formen rundt og oppå fisken - Bland litt hvitløk og oregano/timian/etc i en boks eller to med tomater, smak til med salt og pepper - Hell tomatblandingen over fisken og stek i ovnen på 200 grader i ca 20 min hvis fisken er tint eller ca 30-40 min hvis fisken er frossen. - strø noen sorte oliven over til slutt - Server med poteter Høres godt ut, det må nok prøves ut! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå