Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på frisør/make-up?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer ift hva som er vanlig. Personlig har jeg fått et tilbud fra en som driver freelance. Hun skulle ha 2000 kr for hår og make-up, og dette inkluderer også prøvetime. Jeg tenker jeg går for henne, spesielt fordi jeg fikk anbefalt henne, og fordi jeg ikke synes prisen er så ille.

Hva betaler dere?

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betaler 1800,- for frisør/makeup og det var inkludert prøvetime. Kan ikke klage på den prisen, når jeg har sett hva det kan koste :)

Skrevet

Jeg skal betale 2 700 for hår+sminke, inkl prøvetime.

Dette er i salong.

Skrevet

Jeg betaler 690kr timen og de bruker som regel mellom 2-3 timer.

Skrevet

Jeg betalte 4200 for hår og sminke for meg og to forlovere inkl prøvetime på meg.

Skrevet

Okay, det virker med andre ord som jeg har fått en grei pris. Greit å få deres erfaringer. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg er frisør selv, og betaler ingenting. så er veldig heldig på den fronten :)

Prisene dere har fått, synes jeg høres veldig bra ut. I salongen vår tar vi 780kr pr time inkl. prøvetime. Make-up pris kommer i tillegg.

Et lite tips: Anbefaler å ikke lage brudefrisyren helt ferdig på prøvetimen, for det vil aldri bli 100% likt, og da kan man fort henge seg opp i det på bryllupsdagen. Test hvilken høyde som blir bra, hvor mye/lite volum, krøller osv, men lurt å la selve oppsettet vente til den store dagen :)

Skrevet

De stedene jeg har undersøkt har VELDIG forskjellig pris!

For meg og min forlover har jeg funnet en "billig" frisør som skal fikse oss for ca 3000kr. Synes dette er dyrt (men har forståelse for at absolutt alt koster, så det er ikke noe å klage over).

Andre steder skulle ha ca 5000kr! Bare for å sette opp håret og sminke oss litt! :nei:

Skrevet

Forloveren min skal sminke meg, og jeg håper at kona til fetteren min har mulighet til å ordne håret mitt. (Hun har sagt hun har lyst, men det var da vi forlovet oss, så må sjekke at de kommer i bryllupet først). Så da blir det evt bare for å dekke utgifter for dem. :)

Gjest Snart Frue
Skrevet

Jeg betaler kr 4000,- for prøvetime (1,5 time), sette opp håret samt sminke. (inkl lunsj og sprudlene). Dette er på en salong.

Skrevet
Prisene dere har fått, synes jeg høres veldig bra ut. I salongen vår tar vi 780kr pr time inkl. prøvetime. Make-up pris kommer i tillegg.

Hvor langt i forveien får man prøvetime? 1 uke? 2 uker?

• 3 uker senere...
Skrevet

Der jeg hadde lyst å være tok de 3.500 kroner.. Synes dette virket veldig dyrt. Er bare i en småby.

Men ser ikke at mange legger ut priser på nettet? Selv har jeg ikke kjennskap til så mange frisører ,pleier klippe meg selv :sjenert: så vet ikke helt hvem jeg skal vite at er flinke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...