Gå til innhold

Litt små nervæs....Fått meg "date" til hytteturen

mysterygirl

Anbefalte innlegg

I dag ble jeg spontant med 2 venninner for og trene i byen.

Når jeg var på vei inn, kom jeg på at jeg har snakket med lenge på msn, en som har spurt meg på Date flere ganger men som jeg takket nei til....jobber jo på et treningssenter ved siden av studiene.

Har bare hilst på han 1 gang ute tidligere.

Og hvem tror dere ikke var på vakt akkurat den dagen i den hallen andre en han? Ante ikke at han jobbet akkurat der.

Så endte opp med at vi snakket masse sammen, var veldig koselig =) Han var vel enda mer koselig og kjekk en jeg hadde tenkt i virkeligheten :P Lett og snakke med.

Meg og mine venninner diskuterte hytteturen vi skal på med vennegjengen. Men vi mangler flere etter som vi har leid en stor 20mans hytte.

Så tenkte jeg,hvorfor ikke?

Så da ble spontant han invitert med på hytteturen + 2 kompiser av han. Og svarte JA med en gang =)

Har takket nei til date tidligere bare fordi jeg har vært red for og hoppe i det egentlig...Vet jo at han er en særiøs person på disse tingen. Vi har mange like meninger. Og han har alltid virket så interessert i og bli kjent med meg.

Har bare møte han 1 gang tilfeldig på byen, snakket ikke mye sammen da. Datet en fyr da,så jeg tenkte ikke stort over det.

Jeg har blitt så feig på og ta sjanser pga at jeg er for red for og bli såret.....satt opp for mange murer.

Så nå sliter jeg mellom følelsen av å angre på at jeg og spurte og følelsen av og glede meg :P

Han har lyst til og treffe meg ut til helga å hm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende. Blir jo ikke så mye press siden det er mange andre på hytteturen. Om det ikke er så veldig lenge til, ville jeg kanskje ventet å treffe han til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende. Blir jo ikke så mye press siden det er mange andre på hytteturen. Om det ikke er så veldig lenge til, ville jeg kanskje ventet å treffe han til da.

Ja syns også det er en perfekt måte og bli kjent på, ikke noe press + det er mye lettere for meg og vise han hvem jeg er som person når jeg er der med hele vennegjengen min.

Ja var det jeg også tenkte, men det er ikke før siste uka i februar.

Så det er jo litt over 3 uker til.....

Kan jo alltid hilse ute når jeg selv skal ut.

Men jeg vil prøve og ta ting litt med ro for min egen del og ikke gå for fort frem. Vi snakker jo sammen på msn,og jeg merker jo at han er gira på og ses før det.

Sakt at jeg bare kan sove hos han om jeg trenger det,siden jeg bor langt unna byen. Men jeg har ikke tenkt og ta i mot det tilbudet der med det første....blir etter hytteturen i så fall.

Men må si det er litt deilig og vite hvor like meninger vi har om ting,og hvor voksne og moden han er på de samme tingene som meg. Han vil ha et særiøst forhold.

Han er 5 år eldre en meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooohh, så spennende! Den hytteturen blir helt sikkert dødsbra!

Jeg ville ikke møtt ham før, men meget mulig jeg tilfeldigvis ville begynt å trene hvor han jobber.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooohh, så spennende! Den hytteturen blir helt sikkert dødsbra!

Jeg ville ikke møtt ham før, men meget mulig jeg tilfeldigvis ville begynt å trene hvor han jobber.. :lur:

Hehe jeg bor egentlig 1 time unna "byen" så har ikke mulighet eller råd til og trene der til vanlig, var bare me venninne mine den dagen =)

Ja det bygger jo opp litt spenning også det med og vente, men blir vanskelig og unngå tror jeg. Kommer nok til og hilse på han ute på byen. MEN da er jeg jo ute forid jeg skal med venner,og kan hilse på han i samme slegen. Ikke sikkert jeg får me noen ut denne helga, får jeg ikke det til så drar jeg hjem etter jobb i steden. Dra ikke på byen kun for og hilse på han:P

Men skal holde meg lit reservert foreløbig, har han ventet så lenge på og få lov til og bli kjent med meg. Klarer han være tålmodig litt til:P

Snakker uansett med han på msn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå hvorfor må det være så lenge til?:P

Jeg gruer meg sikkerlig nå jo:S

Tror jeg satser på og hilse på han ute på byen neste helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...