Gå til innhold

Gardiner

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Da er det gardiner som står for handletur. Det er til både stue og kjøkken. Det er en slags åpen kjøkkenløsning - med karnapp. Jeg tenker at jeg kunne gått for liftgardin på kjøkkenet.

Ellers er jeg usikker på stuen. Skal jeg gå for vanlige gardinhøyder, panellengder eller liftgardin der også?

Jeg tenker uansett at det bør være samme farge, siden det er åpen løsning og dermed vil det gå en rød tråd gjennom det hele.

Hva hadde dere valgt? Jeg grubler så mye at jeg bare ender opp med å bli forvirret.

Takk for innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Kaja_*
Hei.

Da er det gardiner som står for handletur. Det er til både stue og kjøkken. Det er en slags åpen kjøkkenløsning - med karnapp. Jeg tenker at jeg kunne gått for liftgardin på kjøkkenet.

Ellers er jeg usikker på stuen. Skal jeg gå for vanlige gardinhøyder, panellengder eller liftgardin der også?

Jeg tenker uansett at det bør være samme farge, siden det er åpen løsning og dermed vil det gå en rød tråd gjennom det hele.

Hva hadde dere valgt? Jeg grubler så mye at jeg bare ender opp med å bli forvirret.

Takk for innspill.

Jeg hadde uten tvil valgt lyse flagrende gardiner fra gulv til tak.

Bor nå i mitt andre funkishus og er sjeleglad for at jeg valgte gardiner denne gangen. Mye finere enn lameller, persienner og event. plissègardiner.

Har valgt plissè på barnerom og walk-in-closet ... ellers kun gardiner i full høyde - doble lag på skinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Jeg har også åpen kjøkkenløsning, og valgte liftgardiner på kjøkkenet og vanlige gardiner i en annen, matchende farge i stua. Da får jeg brutt av litt for hva som er stue og kjøkken, men samtidig så passer gardinene sammen fargemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...