Gjest Huffsa Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 (endret) Er det bare jeg som er lei av Horatio`s "superkule" og "orginale" replikker som etterfølges av den dødskule måten han tar på seg solbriller? Det var liksom kult og artig de første årene, men begynner faktisk å bli veldig lei. Jeg ser mye mindre på CSI miami nå, pga jeg irriterer meg over at han skal være så forbanna kul i hver episode.. Vet det er "greia hans" men går vel ann å roe det ned litt? Endret 3. februar 2010 av Huffsa
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Hehe.. Litt enig, foretrekker vanlige CSI eller CSI NY pga han. Og den hersens irriterende måten han snakker på med pauser midt i setningene. Som i reklamen: "It was a fight..... to the death" eller noe sånt. Og at han heile tida kaller unge menn han vil ha info fra eller skal hjelpe for "son".
MarianneE Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Det er jo bare høydaren i hele serien! Vi sitter og venter punchlinen han kommer med.
Betina Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Hahaha vet så godt hva du mener! Jeg klarer ikke ta ham alvorlig, derfor ser jeg sjeldent på det. Så bra når han hele tiden skal ta av og på solbrillene... Også med fantastiske kommentarer som "Well...we have a dead person here" Æhhh neeeei, sier du d?
Gjest nemorosa Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Haha jeg oppdaget ikke hvor irriterende det var før jeg så denne videoen her: etter dette var aldri CSI Miami det samme igjen! Jeg bytter rett og slett kanal hver gang jeg ser at det går. Her er forøvrig en morsom etterligning av Jim Carrey http://www.youtube.com/watch?v=glvGfQnx3DI
Cannavaro Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Har sett en del på denne serien. Selvfølgelig er jo Horatio utrolig tørr og skal være den "smarte" lederen av CSI-gruppa. Folk irriterer seg over briller, hans væremåte og replikker -men, for alt vi vet så er det vel kanskje slik produsenten vil at karakteren skal fremstå da. Slik skiller vel spesielt Miami produksjonen seg ut i forhold til de andre. Må ærlig si at serien er ok faktisk, med innblikk i etterforskning på et særdeles sofistikert plan.. -men introen med the who er aller best....
Wonders Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 JA! bare du og en liten håndfull som er lei, for han er fantastisk. Man må se nøye for å se hans følelser. I går på inro'n gråt han, og sa ingen ting...veldig rørende. Han er skarp og kul. Husk det er en tv serie, og de må jo ha noen faste holdepunkt. Ser frem til denne lille sekvensen, for han står alltid med siden mot kamera å ser en annen vinkel, ganske spes.
Gjest Gjest_guri_* Skrevet 4. februar 2010 #8 Skrevet 4. februar 2010 Jeg syns alt i den serien (Miami) virker unaturlig, både dialog og ellers..
Elizia Skrevet 4. februar 2010 #9 Skrevet 4. februar 2010 Og så utrolig raske de er til å løse sakene! Får DNA svar på noen sekunder. Og åstedsgranskerne går rundt i fine klær og perfekt sminke uten beskyttelsesdrakter, handsker og trekk på skoa Lei Horatio og hele serien!!
Gjest Gjest_guri_* Skrevet 4. februar 2010 #10 Skrevet 4. februar 2010 Og så utrolig raske de er til å løse sakene! Får DNA svar på noen sekunder. Og åstedsgranskerne går rundt i fine klær og perfekt sminke uten beskyttelsesdrakter, handsker og trekk på skoa Lei Horatio og hele serien!! For ikke å snakke om det lange håret som flagrer over alt.... ikke noe snakk om å dekke til håret her nei.. Nå er det lenge siden jeg så på men regner med at det ikke har endret seg. I følge rykter og rykter skal man jo som kjent stole på.. så dirigerer Horatio ganske mye, humørsyk og er den kuuuuleste i klassen.. Men man må ikke se alt på tv heller.
Siiw Skrevet 5. februar 2010 #11 Skrevet 5. februar 2010 Å jeg er så enig med deg! han er forferdelig med solbrillene sine!!!!!!!!! og leste en plass at noen mente at damene i las vegas var så jålete (?) og brukte mye sminke...! og det er tull! csi miami er jo kriminelle! og hun som undersøker lika liksom (beklager kommer ikke på hva dem heter som åpner lika:p) litt vel sminket for å jobbe med lik... uff! Jeg og morsan lovet at vi aldri kom til og kjøpe csi miami uansett! og det har vi holdt! men csi las vegas og new yourk:D beste på jord!
miss_universum Skrevet 5. februar 2010 #12 Skrevet 5. februar 2010 Jeg syns Horatio er herlig corny og liker episodene med han best =)
Wasp Skrevet 5. februar 2010 #13 Skrevet 5. februar 2010 Nei,han plager meg ikke, jeg irriterer meg derimot grenseløst over Ziva i NCIS
daisy_dee Skrevet 5. februar 2010 #14 Skrevet 5. februar 2010 Jeg synes Horatio er helt FANTASTISK! Spesielt etter og ha sett Jim Carrey etterligne han! hoho! Sitter bare og venter på at han skal kline til!
LilleBille Skrevet 5. februar 2010 #15 Skrevet 5. februar 2010 Det er jo bare høydaren i hele serien! Vi sitter og venter punchlinen han kommer med. Vi også
Gjest Huffsa Skrevet 5. februar 2010 #16 Skrevet 5. februar 2010 Å jeg er så enig med deg! han er forferdelig med solbrillene sine!!!!!!!!! og leste en plass at noen mente at damene i las vegas var så jålete (?) og brukte mye sminke...! og det er tull! csi miami er jo kriminelle! og hun som undersøker lika liksom (beklager kommer ikke på hva dem heter som åpner lika:p) litt vel sminket for å jobbe med lik... uff! Jeg og morsan lovet at vi aldri kom til og kjøpe csi miami uansett! og det har vi holdt! men csi las vegas og new yourk:D beste på jord! Ehh, så folk kan ikke sminke seg fordi de jobber med lik? :klø: Jeg hadde brukt like mye sminke på jobb uansett om jeg satt i kassa på rimi eller om jeg kutta opp lik.. Ekstremt rar ting å si :fnise:
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #17 Skrevet 6. februar 2010 Jeg synes han er morsom. Alle disse tre sjefene er jo litt sære, han i New York er vel minst sær. Synes han ligner litt på Horatio av utseende. Jeg elsker CSI, men det er jo ikke heelt virkelig. Med hår som flagrer, og alle jobber med alt. Om du er på laben er ikke noe stopper for at du kan jobbe ute i felten heller. Man blir litt lei av arbeidsoppgavene sine må skjønne.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #18 Skrevet 6. februar 2010 Haha!Må også legge til dette scenarioet; "Etterforskerne kommer inn i et rom,går rundt et par sekunder,og vips! DEEER borte *på sånn tre-fire meters avstand* ser jeg et HÅRSTRÅ!eller et KLESFIBER!eller et DYREHÅR! Med andre ord:tror alle etterforskerne i den serien har supermann mikroskopsyn/røntgensyn/teleskopsyn det er så langt ifra reality at jeg blir irritert...herregud.. de kunne jo laget serien LITT mer realistic da.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #19 Skrevet 7. februar 2010 Og så utrolig raske de er til å løse sakene! Får DNA svar på noen sekunder. Og åstedsgranskerne går rundt i fine klær og perfekt sminke uten beskyttelsesdrakter, handsker og trekk på skoa Lei Horatio og hele serien!! For ikke å snakke om at åstedgranskerne gjør alt annet enn det de egentlig skal gjøre. De løper rundt og leker politi 90% av tiden, noe de IKKE er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå