Gjest Gjest_missy_* Skrevet 10. februar 2010 #21 Del Skrevet 10. februar 2010 I utgangspunktet var det nærhet jeg var ute etter, og det har jeg også fått i fullt monn :-) Føler ikke at jeg har gått på akkord med meg selv her, ettersom det var JEG som fikk lyst på sex etter en del timer i samme seng og mye kos ;-) Men ja, jeg ser jo at dette kan begynne å ligne litt på "fucking good friends" om det fortsetter sånn Så bra Du har ikke gått på akkord med deg selv. Det går faktisk an å bare savne kroppskontakt og tenke på forhånd at man ikke har spesielt lyst på sex - for så å bli kåt likevel når man er midt i det. Jeg tenker faktisk av og til sånn med kjæresten min, f eks i det siste når jeg har vært veldig stresset og ganske syk. Inviterer han over bare for å ligge og kose, og sier til og med ifra at jeg nok ikke er helt i form for fysiske aktiviteter. Men så blir det alltid pulings på mitt initiativ uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Closeness Skrevet 10. februar 2010 #22 Del Skrevet 10. februar 2010 Så bra Du har ikke gått på akkord med deg selv. Det går faktisk an å bare savne kroppskontakt og tenke på forhånd at man ikke har spesielt lyst på sex - for så å bli kåt likevel når man er midt i det. Jeg tenker faktisk av og til sånn med kjæresten min, f eks i det siste når jeg har vært veldig stresset og ganske syk. Inviterer han over bare for å ligge og kose, og sier til og med ifra at jeg nok ikke er helt i form for fysiske aktiviteter. Men så blir det alltid pulings på mitt initiativ uansett Nei, jeg synes ikke det. Han har også uttalt at kosen er minst like viktig og deilig som sexen Det aller beste er en perfekt kombinasjon av sex og kos. Hvordan klarer man seg uten? Lengter allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #23 Del Skrevet 10. februar 2010 onaner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurt! Skrevet 10. februar 2010 #24 Del Skrevet 10. februar 2010 onaner! Ja, for det får man jo mye nærhet og kos av. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 24. februar 2010 #25 Del Skrevet 24. februar 2010 Huffff, dette er mitt stooore problem også. Singel er jeg, men det er ikke det som plager meg mest. Trangen til å ha noen å ta på og som tar på meg, holder rundt meg begynner å bli skremmende stor. Det beste som fins er jo å ha en god arm å ligge i. Snufs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 24. februar 2010 #26 Del Skrevet 24. februar 2010 Interessant lesing. Jeg er også av den oppfatning at klemmer, kjærtegn og fysisk intimitet kan være bedre enn sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 24. februar 2010 #27 Del Skrevet 24. februar 2010 Interessant lesing. Jeg er også av den oppfatning at klemmer, kjærtegn og fysisk intimitet kan være bedre enn sex. Helt enig, men jeg er veldig glad i sex også da Det som er godt er å ha noen som dulter borti deg når en går forbi, står å lager mat eller slik. Sånne små berørelser som jeg mener er så viktige i hverdgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 24. februar 2010 #28 Del Skrevet 24. februar 2010 Interessant lesing. Jeg er også av den oppfatning at klemmer, kjærtegn og fysisk intimitet kan være bedre enn sex. Uansett hvilken alder man er i, er det et behov og et ønske. Jeg tror single unge har lettere for å treffe partnere enn en som er mer "voksen". Selv var jeg uten nesten enhver form for kroppskontakt i 12 år, en klem i ny og ne. Man venner seg til alt, men da jeg begynte å leve igjen, for å si det slik, forstod jeg hvor mye savn jeg hadde akkumulert. Mitt hovedinntrykk er at for menn betyr nærhet og kos automatisk sex. Kyss og kos og klem er liksom ikke nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Closeness Skrevet 24. februar 2010 #29 Del Skrevet 24. februar 2010 Uansett hvilken alder man er i, er det et behov og et ønske. Mitt hovedinntrykk er at for menn betyr nærhet og kos automatisk sex. Kyss og kos og klem er liksom ikke nok. Ja, det kan være noe i det. Men det er mitt inntrykk at menn også er veldig glad i kos, men de vil jo helst ha begge deler. Hverdagskos, stryking på ryggen, bakfraklem og kjærlig "dulting" borti betyr utrolig mye for meg. Jeg tenker ikke så mye på det når jeg har det, men når jeg er alene, savner jeg det intenst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 24. februar 2010 #30 Del Skrevet 24. februar 2010 Mitt hovedinntrykk er at for menn betyr nærhet og kos automatisk sex. Kyss og kos og klem er liksom ikke nok. Det tror jeg har mye med samfunnet vi lever i hvor all fokus er på nettop sex. Om man tillater seg å gå tilbake til naturen og kjenne hva som følest naturlig ut, istedenfor hva man har lært i media, så er kyss og kos minst like bra. Selvsagt er alt kombinert det aller beste En morsom video angående klemmer. Tydelig at mange er underernært på nettop dette: KLEM FRA ELIJAH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 24. februar 2010 #31 Del Skrevet 24. februar 2010 Det tror jeg har mye med samfunnet vi lever i hvor all fokus er på nettop sex. Om man tillater seg å gå tilbake til naturen og kjenne hva som følest naturlig ut, istedenfor hva man har lært i media, så er kyss og kos minst like bra. Selvsagt er alt kombinert det aller beste En morsom video angående klemmer. Tydelig at mange er underernært på nettop dette: KLEM FRA ELIJAH Tusen takk! Den varmer . Jeg er veldig enig i de første linjene dine. Det ene fører gjerne til det andre, og tredje, og fjerde ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå